You and I - Chapter 32

Jag drog henne närmare mig, vi kysstes länge och det blev mer och mer passionerat. Hon låg halvt på mig. Jag var så lycklig med henne i min närhet. Jag drog mina händer uppför hennes rygg och flyttade mina läppar mot hennes hals, efter ett litet tag satte sig Mary upp och gick ut ur rummet och gick ut på ballkongen. 

Själv låg jag kvar i sängen tills jag somnade.






JUSTINS PERSPEKTIV

Jag vaknade dagen efter av att solen lyste in i rummet. Det var fruktansvärt varmt. Jag kollade på andra sidan av sängen ifall Mary skulle vara där, de var hon inte. Jag reste mig upp och började kolla mig runt i hotellsviten men jag kunde inte hitta henne. Så jag gick ut på ballkongen och där satt hon.

"Hey?" sa jag när jag kom ut
"Hej" log hon
"Hur länge har du suttit här?"
"Sedan igår"
"VA?!"
"Ja jag somnade och vaknade för typ fem minuter sedan"
"Oj"

När vi pratat klar gick vi ner och åt frukost. Det fanns så mycket att välja på så vi åt och åt och åt. Efter de gick vi upp till hotellsviten och gjorde oss iordning för en dag på stranden.

Det var varmt i vattnet, både jag och Mary var i vattnet större delen av dagen.
I vattnet skvätte vi på varandra och höll om varandra.
Vi kysstes en bra bit ute i vattnet så att ingen skulle se.

Mary var den som inte ville berätta nått för någon än. Hon hade sett hur mina fans varit mot mina tidigare flickvänner med alla hot och sånt. Hon sa att hon var rädd för hoten... Jag kunde inte klandra henne för det heller. Jag skulle nog också varit rädd om jag var hon...  


MARYS PERSPEKTIV

Justins varma andedräkt är en av de bästa sakerna som finns.

Vi gick tillbaka till hotellet efter en lång och härlig dag på stranden. När vi kom in i sviten kastade jag mig på soffan och Justin skrev nått på sin twitter för att se till att hans fans visste att han levde. Jag log lite för mig själv.

Jag gick in i duschen och duschade av mig innan vi skulle gå ut och äta.



Nog för ikväll. Godnatt söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0