You and I - Chapter 29

Jag trodde jag skulle dö! Det var  Cecelia med resten av vårat gång och så klart Pete. ag vart så glad att han var med. när vi kom framm satt vi oss och såg en film, jag satt bredvid Pete, han kollade på mog och gav mig en puss på läpparna. ÅHHHH gud! jag började genast rodna lite lätt men bet mig i läppen sen satt vi och kysstes under halv filmen.






JUSTINS PERSPEKTIV

När filmen var slut gick vi upp på Marys rum. Hennes rum var städat och fint, som alltid. Vi satte oss på hennes säng men långsamt la vi oss ner och kysste varandra. Vi kysstes länge men sedan låg vi bara och kollade på varandra. Jag kände hur varm jag blev inom mig av att bara vara inärheten av henne. Om en vecka ska Mary och jag åka till Egypten i två veckor bara hon och jag, jag kan knappt vänta!

"Jag kan inte fatta att du och jag ska åka till Egypten själva i två veckor" sa jag sedan
Mary bara log och kysste mig på kinden.

"Jag älskar dig Mary"
"Jag älskar dig med Justin"

Vi låg länge och kolla på varandra innan vi klev upp och gjorde oss iordning för att sova. Vi la oss sedan ner i sängen och jag somnade med Mary i min famn.


MARYS PERSPEKTIV

När vi la oss ner i sängen kände jag Justins armar tätt emot mig. Jag kände miig trygg! Sedan somnade jag.

När jag vaknade nästa morgon såg jag att Justin fortfarande sov. Jag petade lite lätt på honom och han började vakna lite smått.
När han vaknat till ordentligt låg vi och kolla på varandra.

"God morgon" sa jag
"God morgon sötnos" svarade han
"Vad ska vi göra idag?"
"Vad sägs som att ligga i sängen och prata hela dagen?"
"Det låter bra!"

Vi pratade exakt hela dagen liggandes i sängen.


Hinner inte skriva mer nu. Kanske skriver senare när jag har tiiiiiiiiid *Hobbit kanske skriver idag också??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0