You and I - Chapter 27

Jag var så ledsen att lämna Mary ensam, men jag skulle inte rör nån annan tje i alla fall. När jag kom fram öppnade jag mitt paket av Mary, det var ett foto i en ram som var format som ett hjärta. Jag log och la mig i sängen med fotot i famnen och så somnade jag.






MARYS PERSPEKTIV
(två veckor senare)

Skolan började igen. Justin hade varit borta i två veckor. Jag saknade honom så otroligt mycke. Men de skulle bli kul att komma tillbaka till skolan igen och träffa alla som jag inte träffat på tre månader. Jag hade inte träffat min bästavän Emily på tre månader, jag hade varit så upptagen med Justin och att hänga med Catlin. Catlin går i samma skola som mig, Emily skulle nog gilla henne.

När jag kom in i skolbyggnaden gick jag direkt till mitt skåp där Emily stod och vänta på mig.
"HEEEEEJ!" skrek hon när hon såg mig
"Hej!" svarade jag och kramade henne
Vi snackade om vad vi gjort på lovet. Jag berättade nästan allt, jag utelämnade delen om att jag och Justin Bieber är tillsammans. Jag ville hålla det hemligt lite längre. Vi gick till våran första lektionen.

När skolan var slut åkte jag hem och kastade mig på sängen.
Precis så gjorde jag dom första tre månaderna i skolan, enda tills Justin kom tillbaka till Atlanta.


JUSTINS PERSPEKTIV
(dagen innan han kommer tillbaka till Atlanta)

Sista dagen innan jag ska tillbaka till Atlanta och träffa Mary igen! Finally! Kan knappt vänta. Det skulle vara soundcheck om en timme. Jag kände för att slappa fram till dess.

Efter soundcheck åkte jag, mamma, Kenny och Scooter in till centrum för att kolla runt lite. Jag skulle köpa något gulligt åt Mary. Men vad? Jag gick runt runt i alla affärer tills jag hittade den perfekta presenten. Seedan bar det av till arenan där konserten skulle börja om en timme.


Imorgon... Mary och jag igen.


kort jag vet men *hobbit kanske skriver ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0