You and I - Chapter 26

Vi gick upp på mitt rum och fixade oss, drog på pyjamas och borstade tänderna. Sedan lade vi oss ner i sängen och pratade.
"När åker du imorgon?" frågade jag
"Runt ett..." svarade han

Vi snackade ett tag och sedan somnade jag på hans arm.






JUSTINS PERSPEKTIV


Jag hade ställt klockan på nio, så jag och Mary skulle hinna ha lite tid med varandra. Mary låg kvar i sängen medans jag gick upp, jag gick ner till köket och gjorde i ordning frukost till oss båda sen en lätt efterrätt. Jag ställde upp allt på en brika som som jag hittade i Marys kök, en silvrig. Jag tog med mig frukosten upp i till Marys rum, jag tände några ljus och Mary började vakna till, jag tog med frukosten till sängen och la mig intill Mary. Det var alldeles varmt och skönt, Mary gav mig en puss på kinden och sa att hon älskade mig. Hela jag rös. Vi åt frukosten sen gick vi upp, vi skulle duscha så sista dagen duscha vi tillsammans, hon tog på sig en bikini och jag fick låna hennes pappa badbyxor. Jag såg ut som en dvärg i badbyxorna, vi skrattade åt hur jag såg ut sen gick vi in i den stora duschen, jag höll om henne. Jag vela inte släppa taget om henne, det varf så varmt och skönt fast vi var ju i en varmm dusch också.


MARY PERSPEKTIV

Justin hade verkligen överaskat mig hela dagen. Det var så mysigt men när jag började tänka på att han skulle åka idag blev jag ledsen. Vi klev ur duschen och klädde på oss sen gick Justin ner med all disk, under tiden sminkade jag mig, jag tog på ett par jeans och ett rosa linne. klockan var redan halv tolv, tiden bara rann iväg med Justin. Jag gick ner till han och sa åt han att låta bli disken och komma med mig. Jag tog medhan in till vardagsrummet och gav han ett paket.
" öppna det när du kommer fram"
Justin bara log och kysste mig, vi hamnade i soffan. Vi bara satt och mös, klockan närmade sig tolv.
Justins telefon ringde...

fem minuter senare

"baby, jag måste gå nu"
Jag kännde hur jag blev besviken.
"okej" svarade jag och kollade ner i golvet.
"men du följer mig va?"
"jaa, klart jag gör det" svarade jag

Vi gick till dörren och klädde på oss, när vi kom till Justins hus så gav han mig en lång kyss och gav mig ett litet paket, han bad mig öppna det. Jag öppnade det och sår ett hjärt format halsband. Hjärtat gick att öppna i det stog det Justin hjärta Mary. jag log brett och gav han en puss. Nu var det dags för Justin att åka, jag blev ledsen.
"jag älskar dig Justin!"
"jag dig med älskling"
Jag släppte en tår och sen var han borta, jag gick hem och la mig i sängen och luktade på täcket som lukta justin.


JUSTINS PERSPEKTIV

Jag var så ledsen att lämna Mary ensam, men jag skulle inte rör nån annan tje i alla fall. När jag kom fram öppnade jag mitt paket av Mary, det var ett foto i en ram som var format som ett hjärta. Jag log och la mig i sängen med fotot i famnen och så somnade jag.



kommer inget mer ikväll hoppas ni gillar det, men var jätte stressad så blev inte så bra menenjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0