You and I - Chapter 23

När jag släppt av Mary hemma hos henne åkte jag hem och duschade, jag frös efter att regnet blött ner mig. Jag stod länge i duschen och sjöng. Efter att jag duschat klädde jag på mig och satte mig med gitarren och spelade lite, försökte komma på en ny låt. Jag visste precis vad den skulle handla om.





MARYS PERSPEKTIV

Nästa morgon vaknade jag av att jag hade världens huvudvärk... Typiskt att de skulle regna igår. Jag klev upp ur sängen och tog en varm dusch. Efter duschen hade huvudvärken försvunnit.

När jag var påklädd gick jag ner i köket. De var ingen hemma? Jag kollade på kylen ifall de fanns någon lapp, det gjorde det.

"Hej Gumman,
Vi skulle ju egentligen åka
till farmor och farfar igår men
vi åkte idag istället.
Sarah fick komma hem tidigare!
Ses om två veckor älskling
Sköt om dig kram
Mamma och Pappa
"

Jag läste lappen och då förstod jag varför dom inte var hemma, dom var påväg till Texas. Jag gick upp till mitt rum och smsade Justin.
"Hey, lust att komma över?"

Efter fem minuter plingade det på dörren, Justin såklart. Jag gick ner och öppnade dörren åt honom. Han log när jag öppnade och kom in.
"Är du ensam?" frågade han
"Yep. Mamma, pappa och Sarah är i Texas hos min farmor och farfar" sa jag och tog hans hand och drog med honom upp för trappen och in i mitt rum.

"Din säng är fetaste nice!" log Justin
"Hahahah jag vet"
Han kollade på mig med en blick jag aldrig sett förut. Jag blev lite nerövs men de släppte när han försiktigt smekte min kind och kysste mig. En underbar känsla spred sig i hela mig.


JUSTINS PERSPEKTIV

När jag kysste Mary vart jag alldeles varm och ville inte sluta kyssa henne. Jag flyttade mig närmare henne vi kysstes mer passionerat.

Vi låg på sängen och kysstes, jag smekte henne från låret och upp över bröstet. Jag kysste henne på halsen, jag var så upphetsad att jag bara fortsatte mer och mer. Jag knäppte upp hennes byxor och var på väg att ta av hennes linne.
"vänta... Justin, jag är inte redo än"
"Vi behöver inte göra något som ingen av oss egentligen är redo för, jag är inte heller riktigt redo, jag vet inte vad som tog åt mig" sa jag och kände att jag blev röd om kinderna.
Jag tog tag i hennes hand och kysste den lite försiktigt. Hon skrattade till.

Min telefon ringde, det var mamma.
"Bieber"
"Hej gubben, vi ska äta om en timme klockan åtta, var inte sen!"
"Okej, kan inte Mary äta hos oss? Hon är ensam hemma"
"Jo det är klart att hon kan"
"Bra, hejdå"
"Hejdå"

"Om du vill så får du äta hos mig, vi ska äta om en timme" sa jag och kollade på Mary
"Gärna" log hon och reste sig ifrån sängen


MARYS PERSPEKTIV

Jag gick till garderoben och öppnade dörrarna och tog fram en rödblommig axelbandslös klänning och ett par svarta ballerina skor och gick in i mitt badrum och tog av mig jeansen och linnet och drog på mig klänningen och skorna, jag satte upp håret i en tofs och drog några drag med mascaran. När jag kom ut ur badrummet spärrade Justin upp ögonen och bet sig i läppen.
"wow" kom det ur hans mun
Jag log bara och gick mot sängen där han satt och glodde på mig. Jag log och kysste honom.

När vi kom hem till Justin luktade de jätte gått, vi gick hand i hand in i köket där Pattie stod och ställde på maten på bordet.
"Hej" log hon
"Hej" svarade jag och Justin samtidigt

Vi satte oss och åt av den goda maten.

Efter maten gick jag och Justin in i vardagsrummet och spelade TV-spel. Jag ägde ut honom alla gånger på alla spel vi spelade, han började bli lite smått sur och jag började skratta.
"Vad skrattar du åt?" muttrade han
"Dig, för du är så söt" log jag
"Pfft" sa han och himlade med ögonen
"men sluta" sa jag och slog till han på armen
"fine" sa han och kysste mig på kinden.

Justin tog fram en penna och skrev "JB ♥ MJ" på en liten pappersbit som han sedan gick iväg med.



Jag följde efter honom in i hans rum där han satte lappen i en liten bildram och log lite fånigt för sig själv. Jag kunde inte låta bli att skratta. Han röck till och vände sig om.
"Hej" sa han
"Hej" svarade jag och gick fram till honom.
Han la armarna runt min midja och jag la armarna runt hans hals och vi stod och kramades länge.


JUSTINS PERSPEKTIV

Vi kramades länge och jag andades in hennes underbara doft, den luktade svagt av hallon. Jag kysste henne på kinden och våra läppar möttes. Hennes läppar var varma och mjuka som alltid.

När Mary gått hem på kvällen kunde jag inte sluta tänka på henne, hon skulle sova alldeles ensam i deras stora hus, mitt grannhus. Jag skickade ett sms till henne
"Du är inte rädd va?"
Jag fick snabbt ett svar
"HA-HA, nej såklart inte sötnos"
Jag log för mig själv och gick ner till mamma som satt i köket och kollade på några papper.

"Hej vännen" sa hon och log när jag kom in i rummet
"Hej" sa jag och satte mig mittemot henne
Vi satt bara tysta, vi hade väl inget att säga alls till varandra.
"Jag går och lägger mig" sa jag och reste mig upp och gick.

Jag borstade tänderna och la mig i sängen och somnade på en gång.



Kommentarer
Postat av: Anonym

i fhink this i rally goodish!

2011-01-09 @ 02:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0