You and I - Chapter 40

"justin vi måste prata!" skrek hon.
Jag och justin gick ner snabbt till vardagrummet där Pattie hade en hemsida öppen, Jag såg genast bilderna på Justin och Jasmin och en ledsen jag..
Jag satt mig i soffan, och justin bara gick runt i en cirkel och var jätte arg. tillslut satt han sig i saoofan bredvid mig och hållde för sitt ansikte med sina händer. jag strök han på ryggen och sa att det är lugnt. Han tog mig i sin famn och så satt vi och såg bilderna på mig och Justin, så snart visste hela världen att vi var ett par och jag skulle aldrig få vara i fred längre..



JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag suckade djupt och försökte lugna ner mig, hur kunde Jasmine göra så? Mary satt lugn och sansad, hon log lite smått.
"Justin ta det lugnt, det löser sig" sa hon och log
"Mhm..." svarade jag

TRE DAGAR SENARE

Mina fans hade hanterat allt bra, dom var jätte snälla och Mary var lika glad som förut igen, allt löste sig. Jag och Mary skulle ut ikväll och sedan skulle vi åka till Kanada.

Jag hämtade upp Mary hon var så vacker i den blåa enarmade klänningen och de svarta klackskorna. Hon måste vara den vackraste tjejen i världen!

"Heej!" log hon och kysste mig
"hej" sa jaf och besvaraade kyssen

När vi kom till restaurangen satte vi oss vid bordet serivtören visade oss till och kollade i våra menyer. Vi beställde pasta, min favorit. Vi åt och skrattade och pratade.

MARYS PERSPEKTIV

När Justin skjutsade hem mig så att jag kunde packa klart till Kanada resan var de helt tyst i bilen.

Han släppte av mig hemma och jag gick upp på mitt rum och packade det sista och skrev i ett sms till Justin att han kunde komma och hämta mig när som helst.

Jag gick in i Sarahs rum och sa hejdå och kramade henne länge! Min älskade syster!

Justin kom och vi åkte till flygplatsen och letade reda på vårat flyg.

När vi satt i flyget vände jag mig emot Justin och kollade på honom ett tag och sedan sa jag:
"Justin, jag älskar dig"
Han log och sa "Jag älskar dig med!"


SLUTET PÅ NOVELLEN!

Har inga ideer längre, så vi tänkte börja en ny och planera bättre!!! Lovar att den kommer bli 10 000 gånger bättre och roligare! Ge oss en chans att tänka ut nått nytt ;)
Del 1 kommer kanske redan ikväll!

KOMMENTERA!!!

Kommentarer
Postat av: jfd

Kan ni inte göra en del två på den här?den var mega super duper bra!:D

2011-08-07 @ 14:31:44
Postat av: ellinor

heej, riktigt bra historia !

läste hela nu i eftermiddags, skitbra !:D

2011-08-08 @ 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0