The way you make me feel - Chapter 5

Jag la mig på min säng igen och sedan hörde jag hur min mobil ringde...




Jag lyfte upp mobilen och kollade på skärmen, Justin. Jag log lite för mig själv, vad kunde han vilja?
"Hallå?"
"Hej, de är Justin"
"Hej"
"Vill du gå ut och dansa med mig?"
"HAHAHAH vah?"
"Ja, du vet... vals, foxdrott, bugg och så vidare"
"Aha, aa de skulle vara kul"
"Bra, jag hämtar upp dig om två timmar"

När vi lagt på kunde jag inte låta bli att le. Jag gick in i badrummet för att duscha. När jag duschat och torkat håret plattade jag det och lät det sedan hänga, sedan sminkade jag mig lite lätt.
Jag gick till min garderob och öppnade dörren för att gå in och kolla om jag hade någon passande klänning. Det blev en svart enärmad klänning som slutade vid halva låret. Till det blev det ett par svarta pumps. Jag kollade ifall jag hade någon bra jacka, det fick bli min svarta tunna tunna kapp liknande jacka som slutade alldeles under rumpan.

Jag letade reda på min svarta chanel väska. I den stoppade jag min telefon, plånbok och lite annat nödvändigt krimskrams. En snabb blick i spegeln som visade något som jag var helt nöjd med.

När jag kom ner i köket satt pappa och Kevin där och snackade medans dom åt av en pizza som låg i sin pizzakartong. Jag flinade lite lätt.
"Vad fin du är gummman, ska du någonstans?" frågade pappa
"yep, jag ska ut och dansa" sa jag samtidigt som ja slog mig ner på en ledig stol vid bordet.

Efter fem minuter hörde jag Justin tuta utanför, jag kramade pappa och gick sedan ut. Jag satte mig i bilen och spanade in Justin. Han hade en vit skjorta, grårandig kavaj med matchande byxor till. WOW han var snygg. Han log mot mig och jag log artigt tillbaka.

Han stannade bilen utanför en dansklubb som jag mycket väl kände igen.
När vi kom in kollade jag mig omkring, och vem är det jag ser...?


Kort och tråkigt jag vet jag vet. Men jag är trött och ska sova nu.
Godnatt!

BTW; 1 Kommentar och nästa del kommer upp!
Snällaa en kommentar kan ni väl kosta på er och ge oss?? *puppy-face*

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Meeer snääääälla!!!!!!!

2011-02-16 @ 09:29:23
URL: http://justinbiebernovell.bloggplatsen.se
Postat av: sofieschilcher

fortsätt sådära :) men mera drama snart , jag längtar efter bråk :) ehe

2011-02-16 @ 12:58:28
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0