The way you make me feel - Chapter 21

Vi shoppade hela dagen och åt god mat. Sedan åkte vi iväg till hotellet igen för att ta det lungt efter som att att Justin skulle ha konsert imorgon.


1. Liz outfit #1 2. Eiffel Tornet  3. Liz outfit #2

Vi klev upp runt åtta för att äta och fixa oss innan Justins soundcheck börja. Jag duschade och fixade mig. Jag drog på mig ett par tunna svarta trumpbyxor, en skinnkjol och till de en långärmad grå tröja. + att jag smyckade mig med halsband och nån ring. En vart hatt kom till användning och ett par svarta klackskor. 

Jag blev nöjd med mina kläder och sminkning. Jag gick utifrån badrummet och min blick fastnade på Justin. Han hade på sig ett par gråa jeans och en t-shirt. Han såg bra ut, som alltid.

Jag kysste honom på kinden och sedan gick vi ut genom dörren för att möta dom andra nere i lobbyn. Jag fick en känsla av att idag skulle vara en speciell dag.  

Justins soundcheck gick riktigt bra. Han var så sjukt duktig. Tänka sig att han är min pojkvän. Vi hängde kvar i arenan enda fram till konserten. Vi åt take away mat som Scooter och Kenny åkte och fixade. Det var gott men en aning sliskigt. Dock är jag glad över att de inte var nå sniglar med i maten.

Konserten började, och Justin gick ut på scenen. Han var riktigt duktig. Hans runt är verkligen helt underbar. Medans han var på scenen stod jag så att jag såg honom perfekt. Men Pattie kom fram och sa att hon ville prata med mig...
"Hej Liz" började hon
"Hej" sa jag nervöst
"Justin gillar dig verkligen" sa hon och log emot mig
"och jag gillar verkligen honom"
"Ja, jag kan se att ni verkligen gillar varandra"
Jag kollade på henne och log sedan vände jag blicken mot scenen där Justin stod och sjöng, dansade och allt vad han nu gjorde. Skulle han flyga i luften snart också?

Rätt som det var satt han i ett hjärta som flög omkring övanför scenen. Jag antar att killen kunde allt, och att jag var en aning ouppmärksam på konserten i Italien.

När konserten var slut åkte vi till hotellet och Justin bad mig ta på mig något riktigt fint. Jag insåg att jag inte hade något riktigt fint... så det fick bli en svart klänning med rosa band upptill, nertill och runt magen. En rosa liten väska där jag kunde ha telefonen, hotellnyckeln och lite pengar, sedan drog jag på mig ett par pumps i exakt samma färg som det var på klänningen. Jag kollade mig i spegeln. Jag såg bra ut. Jag rättade till sminket och lite så. Jag hann precis klart innan Justin kom ut från badrummet.

Han hade tagit på sig en skjorta, svarta jenas och till det en kavaj. Jag höll på att smälta när jag såg honom. Wow... Snygg eller vad? var min första tanke.

"Justin.., vart ska vi?" frågade jag när vi gick in i hissen
"Du ska få se" svarade han och log ett hemlighetsfullt leende.

När vi kom ut såg jag en stor limosin som väntade på oss. Justin öppnade dörren åt mig och jag klev in. Han hoppade in direkt efter mig. Jag vart helt stum när jag såg hur limosinen såg ut inifrån. Skulle vi sitta i limon eller? Den var ju liksom GIGANTISK!

Vi åkte ett lite tag och sedan stannade bilen. Efter ett tag kom en man, troligast chaffören, och öppnade dörren. Justin tog mig hand och vi gick tillsammans ut ur bilen. Det första jag såg var eiffel tornet. Det var verkligen fint, de lyste så vackert.

Justin drog med mig upp i tornet. Det var helt folk tomt. Konstigt? Eller brukade de vara såhär dött här? När vi kommit upp på en våning såg jag ett bord med levande ljus. Det var jätte fint dukat. Det kom en servitris och vi visade oss bordet. Sedan fick vi en varsinn meny. När vi bestämt mat dröjde det inte länge innan vi fick den.

"Wow..." fick jag tillslut fram när vi ätit klart
"Gillar du det?"
"Gillar? Gillar? Jag... Jag vet inte vad jag ska säga... Jag älskar det!"
"Verkligen?"
"Ingen har någonsin gjort nått sånt här för mig tidigare"
"Då ska du se utsiktien, den är underbar"

Jag reste mig upp och gick mot kanten för att kolla. Det var verkligen en vacker utsikt. Jag hörde hur Justin kom gående mot mig. Han la sin arm över mina axlar. Jag kollade på honom och han kysste mig. Passionerat. Jag svävar bland rosa fluffiga moln varje gång han kysser mig. När vi avlutat kyssen kollar han mig rätt in i ögonen.
"Liz, jag älskar dig" sa han sedan och gav mig en röd ros.
Jag stod stum ett tag med världens leende på mina läppar, och svarade.
"Jag älskar dig med" och sedan kysste jag honom.



WIHO!! DOM ÄLSKAR VARANDRA!

Men oj... Vad kommer hända när dom kommer tillbaka till Atlanta?
Vem är det som väntar där på Justin?

Ni är ganska dåliga på att kommentera... Antar att jag inte kan tvinga er att kommentera, men snälla ni kan väl ge oss två kommentarer i alla fall?
 

Kommentarer
Postat av: någon

den va jätte bra ,men många kommenterar inte så ofta för det finns inte så många or som kan beskriva det du skriver (asså du är jätte,jätte bra)



kan (frivilligt så klart)du kolla in :



www.senditon.blogg.se

det är en kändis blogg jag äger inte den men hjälper till på den .



älskar din blogg

2011-02-27 @ 13:35:41
Postat av: Stina

Du är hur bra som helst på att skriva skulle vilja vara dig ibland haha :)<3



Meer?

2011-02-27 @ 16:03:12
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Jasmina

2011-03-01 @ 16:09:40
Postat av: Jasmina

Du vet väl att eifeltornet liger i Paris Frankrike och inte i Italien!! -.-'

Men bra ändå!! Verkligen men jag tycker hon borde heta ngt annat och annan stil för justin gillar inte så mkt punk tjejer utan naturliga med vanliga kläder! Hon borde Heta nicole

2011-03-01 @ 16:11:34
Postat av: Terrie

Dom har ju flygt till Frankrike fattar du väll -.- + att det står i kapitel 20

2012-11-08 @ 21:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0