The way you make me feel - Chapter 20

Sedan gjorde vi oss iordning. Sedan bar de av till flygplatsen med hela crewet. Alla var verkligen på topp humör, speciellt jag.


1. Justins outfit + hans badboll 2. Liz outfit
                            
Imorgon kväll skulle jag överraska Liz! Wihoooooo! Jag gjorde ett glädje skutt och efter de kollade alla på mig. Sedan började dom skratta...
"Oj, Bieber visste inte att du var så glad för att lämna Italien" Skrattade Scooter.
Jag svarade inte utan bara flinade lite grand.

Flyget var i tid och vi kom till hotellet runt halv elva. Problem med väskorna... Hotellet var riktigt fint. Jag såg riktigt hur Liz nästan tappade hakan. Jag la min arm runt henne och sedan pussade jag henne på kinden. Hon log lite för sig själv.
"Ska vi ta en tur på stan?" frågade jag sedan
"Ja visst, ska bara byta om först" sa hon och vi började gå mot hissen för att åka till vårat rum.

LIZ PERSPEKTIV

Jag öppnade min resväska och började rota runt för att se om jag kunde hitta nått att ha på mig. Tillslut hittade jag en lila tröja och ett par jenas som jag kunde dra på mig. Jag kollade i spegeln och fixade till håret och sminket lite. Jag kollade lite till i spegeln. Jag såg sjukt trött ut. Men de kunde jag säkert fixa med lite smink, vilket jag gjorde.

Sedan gick jag ut till Justin som kollade på mig med en underlig blick. Jag skrattade lite nervöst.
"Vad fin du är" sa han sedan
"tack, du med"

Han hade på sig en svart v-ringad t-shirt, en svart jacka och ett par blåa jeans. Han var riktigt snygg som alltid då.  
Vi satte oss i bilen som Kenny körde. Pattie och Scooter var också med. Det var riktigt trevligt. Justins mamma var så snäll emot mig, precis som alla andra som var med på resan.

Vi shoppade hela dagen och åt god mat. Sedan åkte vi iväg till hotellet igen för att ta det lungt efter som att att Justin skulle ha konsert imorgon.



Dåligt kapitel jag vet....

Har inte tid att skriva mer nu för stunden.

HAHAHA när jag skrev kapitlet spelade jag Justin Bieber Stuck in the moment och min katt gillade den! hahahaha är det möjligt att ogilla Justin Bieber?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0