The way you make me feel - Chapter 19

Justin tog mig till en otroligt vacker reastaurang...



Inne på restaurangen var det mörk, det var bara levande ljus som lyste upp hela restaurangen. Det var verkligen vackert. Jag visste inte vad jag skulle säga. Jag tog bara tag i Justins hand. När jag kollade på honom flinade han för sig själv.

Vi blev placerade vid ett bord för två. På menyerna verkade allt vara gott. Men tillslut bestämde jag mig för något lätt. Justin tog pasta, hans favorit tydligen? Italensk mat i Italien. HA-HA.

Maten serverades och vi började äta. Justin satt hela tiden med ett flin i ansiktet. Han dolde nått, men vad? Precis när jag tänkte fråga vad som stod på kom det fram fyra tjejer till bordet och frågade om Justins autograf och ifall de kunde ta en bild med honom. Som den gentlemannen han är ställde han såklart upp på det. Han är verkligen underbar mot sina fans.

Kvällen blev lyckade och vi skrattade som två galningar. Justins flin försvann inte under hela kvällen.

När vi kommit tillbaka till hotellet för att sova kom jag på att vi skulle med ett flyg till Frankrike imorgon. Halv nio på morgonen. Jag kände hur jag faktiskt var riktigt trött. Finns inte ord för hur trött jag var. Det måst ha varit 20 000 gånger värre för Justin. Eftersom att han  har haft ssoundcheck, konsert + varit på restaurang med mig.

Jag kröp ner i sängen, inte långt efter sov jag som en stock.

JUTINS PERSPEKTIV

När jag vaknade på morgonen ville jag verkligen inte kliva upp men flyget skulle gå om två timmar. Då skulle Liz få en överraskning. Fast inte fören andra dagen i Frankrike. Hoppas hon skulle bli glad. Fast hade det varit jag hade jag faktiskt gillat det.

Jag väckte Liz och vi gick tillsammans ner till hotell frukost buffén. Det var gott och vi åt riktigt mycke.

Sedan gjorde vi oss iordning. Sedan bar de av till flygplatsen med hela crewet. Alla var verkligen på topp humör, speciellt jag.


Vad har Justin fixat för överraskning till Liz? :o

Kort jag vet. Men det är i alla fall något right?!

1 Kommentar för nästa chapter.

(Tänkte bara informera att storyn har en del grenar. Alltså... Man ska få reda på lite mer om Jenny + lite mer om Liz bakgrund. Fast historien bygger såklart på Justin och Liz förhållande + deras drama ;) Hoppas historien gillas i alla fall!)

Kommentarer
Postat av: Stina

meeer

2011-02-26 @ 01:33:26
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Gissa xD

Jätte bra!

(mer drama^^)

2011-02-26 @ 09:33:31
URL: http://sweetannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0