The way you make me feel - Chapter 18

När jag kom in kastade jag mig på sängen och somnade med ett leende.



Mitt alarm ringde halv sex. Då masade jag mig upp och in i duschen. Jag duschade i lugn och ro. Sedan hoppade jag ur duschen och fixade håret och sminkningen. Klockan var redan kvart över sex. Sedan drog jag på mig ett par randiga svart/vita jeans och en svart t-shirt med tryck på. Sedan till de en gul söt liten kofta. Jag smyckade mig lite lätt. Sedan drog jag på mig ett par 'pumps' liknande skor med spänne över foten.

Jag gick ner och tog mig något att äta och sedan upp igen för att borsta tänderna. Innan jag bar ner min väska knackade jag på Kevins rum. Han svarade inte men jag öppnade ändå. Jag sa att jag drog nu så att han skulle veta att jag stuckigt.

När jag fått ner väskan plingar det på dörren. Jag går glatt och öppnar. Ännu gladare blev jag när jag såg Justins leende, hans perfekta ansikte. Han hade på sig en grå kofta och ett par jeans. Snygg var han verkligen. Jag kysste honom och vi gick tillsammans ut till bilen.

"Hur är det?" frågade Justin när vi nästan var framme på flygplatsen.
"Trött bara... och lite nervös" svarade jag spänt
Justin svarade inte på det jag sagt utan la armen om mig istället. Bästa pojkvännen ever. Även fast att han aldrig sag att han älska mig. Vi har varit tillsammans i en månad idag.

När vi äntligen satt på flyget tog Justin min hand och viskade i mitt öra; 'En månad idag'. Jag kunde inte låta bli att le som ett fån. Jag kysste honom lätt på kinden.
"Justin...?"
"Ja?"
"Hur länge kommer vi vara i Italien?"
"Två dagar, sedan blir det Frankrike och efter det England"
"Okej"

JUSTINS PERSPEKTIV; ITALIEN

Hotellet var fint. Vi var framme runt nio på kvällen i italiensk tid. Både jag och Liz var trötta och ville sova. Så vi gick in i vårat rum och la oss. Vi somnade ganska snabbt. Eller jag gjorde det i alla fall.

Nästa dag vaknade jag med ett ryck. Jag hade ont i huvudet som bara den... Men det bruka förvinna om jag duuchade. Vilket det gjorde nu också.

Precis när jag kom ut ur duschen med nytorkat hår och kläder knackade det på dörren. Jag gick och öppnade, Scooter var de som stod där. 
"Åh. Jag tänkte bara kolla ifall ni var vakna"
"Jadå" sa jag med ett leende. 

När han gått gick jag och väckte Liz. Hon var så vacker där hon låg och sov. Men jag var tvungen att väcka henne. Jag skakade lite lätt på henne och sa hennes namn några gånger och då vaknade hon till. När jag sa att jag skulle på soundcheck om två timmar log hon och nickade. 

Hon klev upp och gick in i duschen. Medans Liz duschade passade jag på att ta en bild på utanför fönstret och skickade det till Ryan för att retas lite grand. Jag lade ner telefonen i väskan när Liz öppnade badrums dörren och kom ut i blött hår och inlindad i en handduk. Wow... Hon tog snabbt fram kläder ur hennes väska och gick in på badrummet igen. 

När hon kom ut andra gången hade hon torrt hår och kläder. Hon var även sminkad. Väldigt vacker var hon. 



Hon hade på sig en magtröja, skin jacka och ett par låg jeans. Sedan drog på sig ett par röda ganska stora solglasögon. 

Hon hängde med på souncheck som gick grymt bra. Liz stod och bekantade sig med mitt crew. Dom tycktes gilla henne lika mycke som hon tycktes gilla dom. Jasmine var till och med trevlig mot henne. Jasmine har inte gillat att vara bland dom få tjejer jag tagit med mig. Men hon såg ut att gilla Liz. 

Liz skrattade ganska mycke med mina dansare. Fansen som kommit till soundcheck var jätte snälla och jätte gulliga. 

Med soundchecken avklarad åkte vi och kollade oss omkring i Rom. Liz var helt fachinerad. Hon verkade gilla det. Vänta bara tills hon ser Paris. Dit ska vi imorgon. Jag hade bestämt att jag skulle ta med Liz på middag ikväll för att vi inte gjorde nått igår på våran 1 månads dag. 

När vi kom hem bad jag henne ta på sig något fint att gå ut i. Hon nickade lite lätt och sedan började hon rota runt i sin väska.

LIZ PERSPEKTIV

Jag började kolla i väskan för att se ifall det fanns nått jag ville ha på mig för att gå ut. Tillslut hittade jag nått som funkade ganska bra som outfit. Det fick bli en svart ganska kort puffklänning utan armar. Till de tog jag på mig ett par svarta pumps. 

Justin tog mig till en otroligt vacker reastaurang...



Hinner inte mer ikväll... Ledsen.

Kommentera så kommer det mer imorgon kväll. De är ju fredag och jag har inget planerat :)


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det här kanske inte ni vet oså, men jag måste endå fråga vet ni varför man inte kommer in på http://justinbieber.blogg.se ? det står att den är avslutad eller flyttad, kommer ni in på den?:O



2011-02-25 @ 17:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0