The way you make me feel - Chapter 17

När jag visat allt log han bara sådär fånigt som han brukar göra.
"Du..." började han sedan...



"ja?" frågade jag lite lätt
"visste du att man faktiskt kan shoppa i Europa också?"
"hahaha klart jag göra. Men jag behöver väl inte åka med en tom väska eller?" sa jag med ett flin
"nej, de behöver du inte"

Justin drog mig närmare honom och kysste mig ömt mitt på munnen. Känslan var obeskrivlig och jag kunde knappt stå på benen för jag blev alldeles knäsvag. När vi avslutat kyssen kollade jag på klockan och insåg att jag skulle vara på stranden för spelningen om en timme.

Jag blev alldeles stressad och började rota runt bland alla kläder för att hitta nått jag kan ha på mig. Tillslut blev det en stor t-shirt aktig tröja med svart text, sedan en jans kjol till. Jag sprang in i badrummet och bytte om. När jag kom ut kollade Justin på mig med en skum blick som såg en aning frågande ut. Jag log emot honom samtidigt som jag drog på mig mina svarta skor med klackar.
"Jag har en spelning på stranden om 45 minuter" sa jag sedan

Han bara nickade och kollade på mig med en hoppfull blick. Jag log emot honom och kysste honom.
"klart du får följa med" viskade jag i hans öra.

När vi kom till stranden var bara Toby där. Jag gick fram och kramade honom och fråga vart Philip och Lucas var? Han sa att dom var påväg. Det hade samlats ganska mycke folk. Justin satt på en stol bakom scenen och drack ur en vattenflaska. Jag log mot honom och sedan gick jag upp på scnen för att kolla ut över publiken. En bit bort ser jag Lucas bil. Philip och Lucas klev ur den och kom in bakom scenen. Jag kramade dom och sedan körde vi.

Vi körde kanske 8 låtar och sedan avslutade vi det hela med en av Justins låtar. Fast vi hade såklart gjort den lite rockigare. När jag kom av scenen såg jag Justin sitta och flina som ett fån.

Han kysste mig och sedan gick vi hand i hand till hans bil. Han släppte av mig hemma hos mig och sa att han skulle komma och hämta mig klockan sju imorgon på morgonen för att flyget till Italien gick klockan åtta.

När jag kom in kastade jag mig på sängen och somnade med ett leende.



Kort del, men jag måste plugga. Vi får se ifall vi hinner uppdatera nå mer ikväll..

HOPPAS DET!

1 KOMMENTAR :D

Kommentarer
Postat av: Stina

Meeer

2011-02-24 @ 21:11:38
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0