The way you make me feel - Chapter 13

Jag visste att det inte kunna sluta så här.. Men vad skulle jag göra, jag ville bara vara i Justins famn samtidigt som jag ville vara med Lucas..


1. Justin och Liz 2. Justin och Miley 2. Liz outfit + hennes hjärtformade tatuering på lillfingret


Jag gick hem för att dra på mig andra kläder och duscha innan jag skulle dra iväg mot klubben där vi normalt brukade repa.
När jag duschat drog jag på mig ett par saty-up strumpor ett par shorts och en beige tröja till. Jag smyckade mig med lite smycken och sminkade mig med svart kajal och mascara.

När jag kom ner i hallen kom jag på att jag hde mina svarta klackskor (dom på outfit bilden) uppe i mitt rum så jag sprang upp igen och hämtade dom.

Sedan bar de av mot klubben där grabbarna troligast redan väntade på mig.
Jag stannade bilden och kollade frisyren och makeupen, de såg bra ut.

Philip och Toby stod och tjaffsade med Henke medans Lucas stod och små skrattade när han höll på att kopla in basen i förstärkaren. Jag kunde inte låta bli att le när jag såg honom.

Innan vi skulle börja repa stängde jag av mobilen och la den i väskan så att den inte skulle säda störningar till förstärkarna och högtalarna så att dom skulle ge ifrån sig hemska pipande gnekiga ljud.

Sedan drog vi igång. Låten började med ett gitarrsolo. Philip var verkligen grym på gitarr. Sedan kom basen och trummorna in. De lät så sjukt bra. Sedan började jag sjunga. Dom två första låtarna vi körde gick grymt bra. Men när vi skulle köra den tredje, Seven Nation Army med The White Stripes, gick det sämre. Lucas hade inte fixat så att de skulle låta rätt med basen och Tby hade somnat mot trummsettet...

Jag och Philip började skratta, sedan drog han ner till baren där Henke var och började argumentera om något igen, typiskt Philip!

Jag vände mig mot Lucas som fixat klart med basen.
"Du... Vi måste snacka..." sa jag och drog med honom in bakom scenen in i det lilla rummet som dom kallde så fint 'louge'.
Lucas log osäkert emot mig.

Då slog det mig. Jag måste verkligen veta ifall det är Justin eller Lucas jag har känslor för. Jag gick lite närmare honom och la min hand mjukt på hans nacke. Sedan kysste jag honom. Han besvarade min kyss, kyssen var varm och alldeles perfekt, förutom en liten detalj... ingen kemi alls, det pirrade inte ens lite i magen. Det var Justin som jag ville ha.

Vi repade klart och jag åkte hem. Hemma kom jag på att jag hade mobilen avstängd. Jag slog på den, 3 olästa sms, alla tre från Justin.

"Förlåt"

"Snälla, vi kan väl träffas så får jag förklara?"

"Snalla Liz! Snälla!"

Jag log lite för mig själv innan jag svarade "kom till mig då!"
Det dröjde inte länge fören jag ffick svar att han skulle komma om tio minuter. Jag kollade mig i spegeln, jag såg fortfarande okej ut. JAg hade fortfarande skorna på mig, helt ärligt orkade jag verken ta av dom eller bry mig om dom.

Efter tio minuter plingade det på dörren. Jag gick och öppna och där stod han, Justin. Vackrare än någonsin men sin ledsna blick.
Jag öppnade dörren helt så att han kunde komma in. Vi gick upp på mitt rum när han tagit av sig sina ytterkläder, även fast att de inte var speciellt kallt ute eftersom att de är juni så hade han jacka över sin hoodie...

I mitt rum satte jag mig på data stolen och han satte sig i min säng.
"Förlåt..." började han in jag avbröt honom med ett;
"Justin, det spelar ingen roll, jag gillar dig, jag vill att de ska vara du och jag. Om du vill detsamma så spelar de ingen roll"
Justin svrade inte utan log bara med ett giganstiskt leende.

Jag gick fram till honom där han satt på min säng och kysste honom passionertat.


Vi såg på film resten av kvällen och bara slappade lite. Imorgon skulle Justin över ett dygn åka till LA för att gå på någon 'affärs middag' med Miley Cyrus. Antagligen något om en duett eller något.

Vi kollade på filmen och sedan åkte Justin hem. Själv gick jag och la mig. Imorgon var det sista dagen i skolan, skolavslutning och Kevin tog examen! Jag är så stolt över honom. Synd bara att pappa missar allt.

JUSTINS PERSPEKTIV; FLYGET TILL LA

Äntligen på flyget, gud så mycke fans de var på flygplatsen. Klockan är nu halv åtta och jag kom hit halv sju, hur orkar dom kliva upp så tidigt? Och hur vet dom när, var och vilken tid som jag kommer vara där jag är? Skumt...

Flygreasan från ATL till LA gick snabbt. Jag, Scooter och Kenny hade skrattade och retasts med varandra under hela flygturen, mamma hade mest sovit.

Vi klev av flyget och åkte till hotellet där det var överfullt av belibers, älskar dom men dom är lite små läskiga ibland. Vi åkte in bakvägen och lämnade våra väskor på rummet. Klockan var shopping dags. Vi Shoppade fram tills att vi skulle äta lunch. Sedan drog vi tillbaka till hotellet och gjorde oss iordning för middagen med Miley och hennes folk. 

Jag drog på mig ett par svarta byxor, en vit jacka och ett par blåa skor. Nöjd med valet av klädsel. Sedan bar de iväg till sushi restaurangen där vi skulle träffas.

Miley hade på sig ett pat jens med ett par svarta stövlar till och en vit t-shirt och sedan en grön jacka till de. Det såg bra ut. Hon var väldigt naturlig och fin.

Vi åt och bestämde över våran duett som vi skulle göra. 
 
Sedan åkte vi tillbaka till hotellet för att sova.

LIZ PERSPEKTIV; EXAMEN

Dom ropade upp Kevins namn och jag skrek som en tok, jag älskar verkligen min bror. Han fick sitt avgångsbetyg + ett stipendie. Kevin har vekligen kämpat. Han har till och med kommit in på Harvard. Stoltare syster får man leta efter.

Synd att inte Jenny var här nu. Hon sa alltid att han aldrig skulle lyckas ta sig in på Harvard. Dagen efter att hon dött fick han antagnings brevet.

Kevin och Jenny hade haft nått litet pågång, även fast att Kevin hade Rebecca då också. Men Jenny och Kevin hade verkligen nått på G. Har aldrig vågat fråga vad till verken Jenny eller Kevin.

När cermonin var slut åkte jag och Kevin hem. Det skulle vara en stor fest på stranden ikväll. Vi fixade oss och åkte iväg...

DAGEN EFTER

Jag vaknade av världens huvudvärk, vart jag verkligen så full? Jag kommer verkligen inte ihåg någonting allt av vad som hände igår. Bara att vi kom dit sen är allt svart.

Min mobil ringde.

"Hallå?"
"Hej, de är Justin, jag är tillbaka i ATL"
"ÅH är du?"
"Yep, lust all ses?"
"Jaa!"
"Okey ses om en timme i parken, den avlägsna delen"

Vi la på och jag fixade mig, det fick bli en lätt klädsel. Ett par helt vanliga blåa jens och en vit t-shirt med ett svart tryck på.

När jag kom såg jag Justin sitta på en liten kant, lite som en trottoarkant bara de att den var i en avlägsen del av en park.

När jag komfrån satte jag mig. Han kom närmare och kysste mig passionerat...


VAD TYCKS? KOMMENTERA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0