The way you make me feel - Chapter 12

På morgonen vaknade jag av ett sms från Lucas..






Jag kollade på smset jag fått av Lucas.

Hade det jätte mysigt igår, men förstår om du ångrar di med tanke på Justin. Men dte var mitt fel jag har varit så nere på sistonde efter avv jag och min tjej gjoder slut. Förlåt, jag lovar att inte säga nått till någon...

Jag blev genast orolig och försökte minnas vad som hänt men kunnde inte riktigt komma ihåg mer en att vi uppträde sen helt plötslgt låg jag på stranden med Lucas. Jag gick upp för att kolla med Kevin vad jag hade gjort med Lucas, men han sov med nån tjej så jag hämtade iPoden och satt på mig tränings kläder och gick ut på en promenad för att rensa mina tankar, då jag plötsligt kom på vad som hade hänt. Jag måsta berätta för Justin...

Justin, jag måste prata med dig kan jag komma förbi om tio minuter?

Han svarade att det bara var att komma. Han hade ingen aning om vad som väntade honom. Jag började skaka när jag skulle knaka på dörren, Justin öppnade och så att nåt inte var som det ska.

"ömm.. förlåt.. jag var så..full..."
"vad har hänt?"
"öh.. joo jag har... ky..sst en annan.."

Han sa ingenting jag började gråta.

"varför" sa han
"jag vet inte.. jag vart full.." svarade jag med en ledsen röst

Han hållde om mig och tröstade mig.

"jag måste säga en sak jag med"
Jag bara kollade på han
"jag och rebecca kysstes också igår när vi dansade"

Jag kännde hur tårarna började krypa framm sakta. Jag visste inte als vad jag skulle göra, jag var så arg men jag hade gjort samma sak mot honom men inte när han var med och jag var inte nykter heller.
Jag reste mig och gick mot hallen.
"vääänta!" skrek Justin
"kan vi inte börja om på nytt?"
"jag vet inte.. Jag ska träffa mitt band nu. Hejdå Justin" sa jag lågt och osäkert

Jag visste att det inte kunna sluta så här.. Men vad skulle jag göra, jag ville bara vara i Justins famn samtidigt som jag ville vara med Lucas..


Kort del!

Kommer en till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0