Chapter 42 - Make It Real

När jag skrivit klart loggade jag ut och gick sedan och la mig. Äntligen kväll. Imorgon skulle vi vidare till Texas.



Efter några galna konserter i Texas hade vi några dagar ledigt. Jag hade tänkt åka hem till Kanada och vara med Katie, Ryan och Chaz, men så blev det inte. Alla som hjälpte till med hela PR-tricket sa att det var bäst ifall jag och Miley umgicks. Annars skulle kanske folk misstänka att det var fejk, alltså om jag åkte hem och umgicks tillsammans med Katie.

”Vart ska vi åka?” frågade Miley
”Inte en aning, vad sägs som typ Bahamas?” frågade jag
”Bahamas låter bra”

Vi packade ihop de saker som vi skulle kunna behöva de dagar som vi skulle vara på Bahamas. Sedan bar det av till flygplatsen.

Efter flygresan till Bahamas var vi båda helt slut så vi gick till hotellet och vilade, men eftersom att klockan en så länge bara var halv elva. Vi tog det lugnt ett tag innan vi beslöt oss för att byta om till våra badkläder och gå ner till stranden.

Men innan det, skulle vi dra och äta. Vi drog till närmsta restaurang och beställde in mat. Det var en ganska mysig ute servering.

MILEYS PERSPEKTIV

Bahamas, det var fint. Men jag kunde se på Justin att det fanns ett annat ställe han hellre skulle vilja vara på, och det var i Kanada tillsammans med Katie. Katie måste vara en otroligt fantastisk människa, jag menar, jag tror faktiskt inte att jag skulle kunna hantera hela den här situationen lika bra som henne om var hon.

När vi ätit klart gick vi tillbaka till hotellet för att hämta våra saker som vi skulle ha på stranden och sedan gick vi ner till stranden.



Justin tog tag i min hand och jag lät honom eftersom att det var en del av hela den här grejen.

”Jag måste erkänna, det är ganska roligt att driva med hela världen” sa Justin och flinade lite
”Ja faktiskt” svarade jag och skrattade.

JUSTINS PERSPEKTIV

Jag och Miley gick på strandpromenaden för att komma ner till själva stranden. Vi höll varandra i handen och jag kan inte påstå att jag hatade det. Det var faktiskt, på nått sett en underlig känsla.

Jag och Miley hade verkligen en hel massa gemensamt och vi hade en massa att prata om. När vi väl kom ner till stranden så beslöt vi oss för att köra vattenskoter.

Vi körde omkring i tjugo minuter sedans så gick vi längs stranden.



Efter en lång men äventyrsfylld dag på stranden gick vi tillbaka till hotellet och bytte om för att sedan dra och käka middag. Jag drog på mig långbyxor och en T-shirt medan Miley drog på sig en söt sommar klänning.

När vi kom till restaurangen vart vi omringade utav paparazzis, nog för att jag tyckte att det var jobbigt, men det var bra att dom var där eftersom att mitt och Mileys förhållande skulle bli publicerat.

Vi gick hand i hand och alla paparazzis skrek, dom frågade om Katie och om mitt och Mileys förhållande. Vi båda var som vi brukade runt paparazzis, vi bad dom gå och vi gick snabbare och sa bara några enstaka ord. Annars var det faktiskt bara läskigt att det var omkring 40 vuxna män som omringade oss. Jag tackar verkligen Gud för att livvakter finns!

Vi satte oss vid bordet som vi fått och sedan beställde vi in maten.

”Tror du att Katie hatar mig?” frågade Miley
”Nej, det tror jag inte. Men jag tror att hon är hemskt besviken på mig...” svarade jag
”Hon kanske förstår... Jag menar... Jag vet inte...” sa Miley och kollade skuldmedvetet på mig.

Jag nickade och sedan kom vår mat in och vi började äta.



Jag lyckades få upp ett kapitel, inte så värst bra men men...

Tack för alla gratulationer, hoppas eran dag har varit bra :)

Kommentera? :)

Kommentarer
Postat av: RT

GRATTIS på födelsedagen :D

Grymt bra och mer :)

2011-08-14 @ 21:28:10
Postat av: Johanna

grymt :D

2011-08-14 @ 22:09:01
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: sofia

jättebra! :) tkr fortfarande synd om katie :/

2011-08-14 @ 22:10:00
Postat av: Anonym

Grymt bra (:

2011-08-14 @ 22:11:36
Postat av: Moa

Jätte bra =) fortsätt så =)

2011-08-15 @ 10:42:29
Postat av: Anonym

Hej! Nu är vinnarna av dagens blogg uppe på bloggen, kika in och se om det blev du!

Förlåt för att jag är sen, men bättre sent än aldrig ;)



http://idas.myshowroom.se

2011-08-15 @ 14:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0