Chapter 39 - Publicity

Det kan inte ha tagit mer än fem minuter för mig innan jag somnade.



Som jag trott, alla skvaller tidningar och skvaller sidor skrev att jag och Miley nu dejtade och att jag var otrogen mot Katie.

Jag orkade inte ens lägga ner tid på att försöka klara upp alla rykten. Jag var så less på att alla bara hittade på en massa om mig. Jag kollade telefonen istället och såg ett sms ifrån Chaz. Åh nej...

Vad fan? Du och Miley? Seriöst?” stod det...

Jag beslöt mig för att ringa honom. Skulle jag skicka ett sms skulle han bara bli hysterisk.

”Vad fan?” svarade han
”Chaz, vad fan tror du egentligen?” frågade jag
”Att du kommer såra Katie” sa han
”Nej... Vi var bara ute och hängde i Atlanta, är det nått fel med det?” frågade jag
”Nej...” sa han

Efter att ha fått honom att förstå kunde jag äntligen gå ut till de andra som väntade på att jag skulle bli redo för att åka till soundcheck. Vi åkte iväg och började gå igenom allt och såg till att alla mikrofoner och instrument funkade som dom skulle och att alla ljud lät bra.

Jag beslöt mig för att driva lite med alla fans, så jag bad Miley ställa upp på en bild som jag kunde lägga upp på twitter. Bara för kul såklart.




När jag lagt upp bilden så gick jag iväg till min louge och där jag satte mig tillsammans med min sångpedagog och började värma upp rösten inför konserten.

När det var dags att byta om var jag så trött att jag skulle kunna somna stående, men det fick inte hända. Jag bytte om till mina scenkläder och sjöng sedan lite framför spegeln innan jag gick ut och möttes av crewet. Vi körde igenom våra rutiner och sedan promenerade vi igenom korridoren till scenen. Jag kom in på scenen och började sjunga.

Alla framträdanden gick jätte bra. Miley kom ut och gjorde Overboard med mig och det gick så otroligt bra. När vi kört klart den så fortsatte jag köra klart alla låtar som skulle vara med på konserten.

Efter konserten var jag fortfarande lika trött, adrenalinet från konserten hade sprungit iväg lika snabbt som det kommit. Alla hade verkligen haft roligt.

Jag masade mig bort till min louge och sa åt dem jag mötte att jag bara ville vila lite innan vi drog. För så trött som jag var skulle jag inte orka ta mig till hotellet först och packa ner allt i bussarna. Jag var alldeles för trött för det.

Jag gick in i lougen och la mig ner på soffan som nästan var obehagligt skön just vid detta tillfälle.


Kommentera?! Snälla? :)

Kommentarer
Postat av: Melina

Sjukt bra :)

2011-08-11 @ 17:38:43
Postat av: Mathilda

ILOVEIT.SE! Grymt bra är du! Och du, hur förfalskar du twitter-inläggen? :O Är det något program eller? :o

2011-08-11 @ 20:33:05
URL: http://mathildasliv.blogg.se/
Postat av: Johanna

älskart :D

2011-08-11 @ 23:03:42
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0