Chapter 32 - Back To School

Miley hoppade in i sin bil och åkte iväg. Sedan så åkte resten av dom i crewet som följt med iväg, jag och
mamma åkte också hem. Sedan var det dags för att sova. Imorgon skulle vi ha första konserten här i USA, i LA. Sedan drog vi vidare mot Florida, där vi skulle ha konserten i Miami.


Katie & Brooke

Första dagen tillbaka i skolan efter min två veckors avstängning + lov. Jag skulle äntligen få träffa Brooke igen. Gud som jag saknat henne.

Chaz och jag satt i bilen påväg till skolan. Allt var faktiskt helt okej mellan oss för stunden. Vi bråkade verkligen som syskon. Jag hade lovat Barney och Theresa att jag skulle hålla mig undan från trubbel. Men nu hade jag ju faktiskt hittat ett annat sett att hantera sorgen på, musik.

Chaz parkerade bilen och jag hoppade snabbt ut, han gav mig en strängblick och jag himlade med ögonen sedan sprang jag fram till Brooke.

"HEEEEEEEEJ!" Skrek hon när hon såg mig
"HEEEEEEEEJ!" Skrek jag tillbaka och kramade om henne.
"Jag vill höra ALLT!" sa hon sedan.

Jag började skratta och sedan tog jag mina saker ur skåpet och sa att jag skulle berätta under lunchen. Sedan drog vi oss mot Mrs Klaines historia klass. För en gångs skulle var vi faktiskt i tid, vilket fick Mrs Klaine att gapa. Vi satte oss tysta på våra platser och satt och jobbade under hela lektionen vilket fick hela klassen att bli stumma.
"Vad har hänt med er?" frågade en kille innan vi lämnade klassrummet efter att klockan ringt ut
"Avstängning" svarade vi båda i kör.

Dom första fyra lektionerna flöt på, sedan var det dags för lunch. Vi tog maten och satte oss med Sam, Sam och Pitch.

"Hur var Europa?" frågade Pitch när vi närmade oss
"Fantastiskt" svarade jag och log.
"Berätta ALLT nu!" sa Samantha och Brooke i kör
"Vad ska jag berätta?" frågade jag
"Hallå, Justin Bieber och du??" Sa Samantha ivrigt.

Jag berätta för dem, tjejerna satt och lyssnade helt facinerat medans killarna i stort sett bara ssatt och himlade med ögonen.

Det fanns en hel del tjejer på skolan som gav mig mördarblickar medans andra skrek elaka saker efter mig, men mer vågade dom inte göra. Med tanke på vilka jag umgicks med. Snacka om att alla hade respekt för Brooke. Utom jag för hon hade respekt för mig. Vilket gjorde att folk automatiskt hade respekt var mig också.

JUSTINS PERSPEKTIV

Efter att ha segat hela morgonen var det dags att åka iväg till soundcheck. Alla var redan där jag jag kom. Vi larvade oss, sjöng och svarade på frågor. Det var riktigt roligt. Men sedan var det dags för konserten.

Konserten började och vi körde på. Jag körde mina låtar som var innan Overboard. Sedan kom Miley ut i en svart klänning och sjöng på Overborads början medan jag sprang in och bytte om.

Sedan kom jag in och började sjunga. Alla verkade verkligen gilla att framträdandet.



Alla vart som galna när jag och Miley stod nära varandra och sjöng.

Efter konserten så gick jag in i min louge för att byta om och sedan sticka till min turnébuss. Under hela tiden tänkte jag på Katie och hur mycket jag saknade henne.

Jag passade på att ringa. Jag ringde men fick inget svar så jag väntade lite och ringde sedan igen, inget svar då heller. Jag packade ner mig till turnébussen och sa sedan hejdå till alla som åkte i de andra bussarna sedan gick jag in i min buss och kände mig otroligt ensam. En turnébuss för mig själv. Jag saknade verkligen Katie.



Kort kapitel... Har inte tid för något mer.

Kommer mer ikväll :)

KOMMENTERA?!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Wow, verkligen jätte bra! MER!

2011-08-07 @ 04:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0