Chapter 31 - Rehearsal With Miley

JUSTINS PERSPEKTIV

Flyget landade på LAX och jag var nu framme i Los Angeles efter en evighetslång flygresa. Mamma och jag hade bestämt oss för att gå ut bara hon och jag för att äta. Vi hade inte haft så mycket tid att spendera tillsammans under den här turnén.


Jag och mamma åkte iväg till en fin restaurang. Där vi vart placerade vid ett bord som låg lite avsides. Vi beställde in våran mat och sedan satt vi och pratade medan vi väntade på att maten skulle komma. Vi började prata om konserterna som vi skulle ha här i USA, dom tillsammans med Miley. Redan imorgon skulle vi träffas och repitera.

Jag såg verkligen fram emot att ha Miley med på turnén, men jag skulle verkligen sakna att ha Katie med mig. Jag saknar henne verkligen.

"Justin, vad tänker du på?" frågade mamma
"Katie" svarade jag och pressade fram ett leende.

När vi fått in våran mat så började vi äta. Bara efter några minuter kom det upp ett gäng tjejer och frågade om dom kunde få en autograf. Jag kollade på mamma som såg besviken ut.

"Ledsen tjejer, men inte nu" svarade och log lite åt tjejerna som såg ut att bli riktigt besvikna, men dom gick ändå inväg.
"Så hade du inte behövt göra" sa mamma när dom var utom hörhåll.

"Jag vet, men jag har inte spenderat nästan någon tid alls med dig på senaste tiden" svarade jag och log.

Hon besvarade mitt leende och fortsatte sedan att äta. Efter att ha ätit och bara tagit det lugnt åkte vi iväg till min lägenhet som jag införskaffat här i Los Angeles eftersom att jag ändå spenderade så pass mycket tid i Los Angeles så kunde jag ju lika gärna ha en lägenhet här.

Mamma sa godnatt och gick in till gästrummet för att sova. Själv passade jag på att logga in på twitter. Jag skrev ett tweet till Miley och fick snabbt ett svar.


Sedan gick jag och la mig, jag somnade snabbt taggad på att repitera hela dagen imorgon, med danser och låtar.

Mamma väckte mig klockan åtta och bad mig snabba på eftersom att vi skulle vara i repningslokalen halv tio. Jag tog en snabb dusch och sedan drog jag på mig ett par passande träningskläder. Sedan åt jag och borstade tänderna. Efter det behövde jag bara vänta på mamma. Hon var klar ungefär 20 minuter efter mig. Klockan var då precis tio i nio. Då gick vi ner där chauffören väntade på oss i bilen.

Vi åkte iväg mot lokalen och sedan var det dags att köra igång. När Miley hade kommit drog vi igång. Jag skulle föst köra igenom Favorite Girl och Runaway Love. Sedan var det dags för mig och Miley att köra igenom Overboard. Vi körde först igenom hela låten några gånger bara för att vara säkra på att vi båda kunde texten, vi fixade till puserna och lite sånt så att allt skulle vara bra.

Sedan drog vi igång med dansen, som egentligen inte är så mycket utav en dans men ändå. Hon skulle befinna sig på mitten utav scenen och sedan skulle jag komma ut och vi skulle gå åt olika håll. Sedan skulle vi mötas i mitten och stå tätt tätt intill varandra.

Ungefär precis som jag och Katie gjort. Efter en hel dag i repningslokalen bestämde jag och  Miley att vi skulle dra iväg och äta sushi. Vi frågade vilka som ville med, vi blev ett gäng som åkte iväg och käkade.



Självklart dök det upp en hel massa paparazzis som började fråga ut oss om allt möjligt. Både jag och Miley låtsades om som om dom inte var där och pratade med varadra istället för med paparazzisarna.

Miley hoppade in i sin bil och åkte iväg. Sedan så åkte resten av dom i crewet som följt med iväg, jag och mamma åkte också hem. Sedan var det dags för att sova. Imorgon skulle vi ha första konserten här i USA, i LA. Sedan drog vi vidare mot Florida, där vi skulle ha konserten i Miami.


Tack så hemskt mycket för alla kommenterer på förra kapitlet!!!

Kommentera lika flitigt på detta kapitel för nästa :) (minst 7 kommentarer)

By the way, tack för att ni finns och får oss att vilja fortsätta skriva!

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer mer mer mer mer mer mer :D:D:D

2011-08-05 @ 16:25:47
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Melina

Jätte bra :)

2011-08-05 @ 16:52:27
Postat av: Cece

Meeeera snääälla! :D

2011-08-05 @ 17:30:27
Postat av: evelina

haha asså bloggar borde ha en gilla knapp som på fb! :D<3 Denna bloggen ligger helt klart på gilla listan över justin bieber noveller på min data.

2011-08-14 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0