Chapter 28 - Italian Restaurant

Jag kunde knappt tro vad han just sagt. Han hade just sagt att han älskade mig. Jag kollade på honom och log.

"Jag älskar dig med" svarade jag och kysste honom sedan ömt på läpparna innan vi gick upp efter Chaz och Ryan.



 Justin & Katie

Idag skulle vi alla ut och äta på en italiensk restaurang. Pattie hade bokad en tid på en av italiens bästa restaurang. Chaz var fortfarande lite små sur, men han skulle väl inte klarar av att vara sur på¨Justin. Men mig därimot skulle han nog aldrig sluta vara sur på. Ryan var bara glad för våran skull så det var ju i alla fall en bra sak.

Jag hade tagit med mig en röd lång klänning till sana här tillfällen, vilket var tur att jag hade den med mig. Jag började redan nu att fixa mig med tanke på att jag skulle lägga ner massvis med tid på mig själv idag, för idag skule vi ut på den finaste restaurangen i stan och det kommer defenitivt vara fullt med folk där och säkerligen paparazzin som tagit sig in. Idag var jag på jätte bra humör, Justin brydde sig in om världen visste att vi var ett par nu och då kände jag att jag måsta vara riktigt fin till ikväll då det kanske blir riktigt mellan mig och Justin.

Jag fixade håret och det var inte det lättaste, jag fick börja om fler gånger men så är det här i livet. Efter väldigt många försök fick jag till håret som jag vilja ha det. Lite löst uppsat på bakhuvudet och en lock där framme som gjorde allt. Jag tog fram min klänning och den behövdes stryckas så jag satte igång med stryckningen.

JUSTINS PERSPEKTIV

vårat förhållande skulle nu bli officiellt vilken dag som helst. Men jag brydde mig inte om mina fans skulle bli helt galna för jag var käär på riktigt.

Min skjorta och kavaj behövdes stryckas så jag gick med dom till mamma. Sen hoppade jag in i duschen så jag skulle vara ren och fräsch til i kväll. Jag parfymerade mig lite lätt och hade i gel i håret sen fixade jag till det lite grann. Det var bara några timmar tills vi skulle iväg till restaurangen.

*knackning på dörren*

Jag gick och öppnade dörren och där stod Chaz.

"kom in" sa jag

Chaz kom in och satte sig ner i en fåtölj.

"jo  jag är hemskt ledsen över hur jag reagerade men hon är som min egen syster och jag vill inte se henne sårad eller att hon ska få massa skit från dina fans" började Chaz
"jag förstår dig helt, men jag ska inte såra henne!"
"men inte du, men hon kan bli sårad av alla dina fans för du är ju liksom världskänd och hon har nog inte fattat vilken risk det är att dejta dig" sa han
"bara att vara din kompis är lite farligt till och med" lade han till
"jo, men. Jag älskar henne och det är det ända som betyder nått"
"jo men ni kan väl vara försiktiga i alla fall?" frågade Chaz
"ja jag ska ta hand om henne väl"
"bra" sade Chaz
"men du, du kan väl förlåta henne? för hon har verkligen inte mått ba över det" sa jag 
"har hon?" frågade Chaz förvånat
"mm, hon vill inte att du ska vara sur på henne" sa jag
"jag ska försöka"
"bra" sa jag

Chaz gick mot dörren sen vände han sig om och kollade på mig

"har du hår vax?" frågade han
"gele har jag" svarade jag

Jag gick in i badrummet och hämtade gelen och gav det till Chaz som sedan gick iväg. Jag gick över till mammas hotell rum och hämtade mina kläder som vara klar, mamma hade en fin svart klänning på sig hon var riktigt fin i den.

Jag hängde upp kläderna så som inte skulle skrynkla sig sen la jag mig och kolla på tv, för jag var lite förtidigt klar.

KATIES PERSPEKTIV

Jag fixade sminket, jag la lite svart runt ögonen och rött läppstift som skulle passa perfekt till min klänning. Sen kläddade jag på lite mascara. Resultatet var faktiskt bra, jag drog på mig minklänning försiktigt över huvudet så jag inte skulle förstöra nått. Jag kollade mig i spegeln och det var bra, jag kände mig som en riktig kändis. Jag gick på toa en sista gång innan vi skulle åka.

Jag gick och knackade på hos Justin, han bad mig komma in för han var inte riktigt klar. Jag fick hjälpa han med hans fluga sen satte han på sig sin svarta kavaj. Han var riktigt snygg, men det var han ju jämt. HAn gav mig en kyss och han blev röd på läpparna så han fick torka bort det.

"Chaz var här och prata med mig" sa Justin

Jag kollade förvånat på han

"vad vilja han"
"säga förlåt" sade han
"okej" sa jag
"det är löst nu, han ska försöka att inte vara arg på dig nå mer" sa Justin efter ett tag
"mm, vad bra" svarade jag

Jag kände hur gjädjen steg i min kropp men sen försvann den igen med tanke på att Chax säkert bara sagt så för att Justin inte skull vara arg på honom men jag hoppades på det bästa ialla fall.

"är du klar" frågade jag
"aa" svarade Justin och log brett

Vi tog hissen ner till lobbyn där alla var  och väntade på mig och Justin. Chaz kom fram och gav mig en kram.

"vad fin du är" sa han lågt
"tack, du med" svarade jag

Utanför hotellet väntade en limo på oss som skulle ta oss till restaurangen. den var vit och stor innut i, alla skulle åka en och samma limousine.

Restaurangen var finare än jag nånsin kunnat föreställt mig. Vi gick in och hade ett bord reserverat, det var ett stort lång bord där alla skulle sitta. Vi hade fått en lite avskild plats kanske vara det för att det inte skulle bli så mycket fans som såg Justin och resten.

Jag åt oxfilé och klyftpotatis. Det var verkligen gott, godaste jag nånsin ätit faktiskt.

Det kom fram några som vilja ta kort på oss. dom vilja först ha kort på Justin, Chaz, Ryan och mig. sen vilja dom ha på Justin och Pattie, sen tog dom på alla när vi satt ner och åt. Sen var det inte så mycket folk som kom fram till oss. När vi ätit och varit där ett tag så kom limon och hämtade oss. Vi åkte tillbaka till hotellet och när vi satt i limousinen bad Justin om att få prata. vad skulle han säga nu då?

"jag har en sak att berätta" började han
"jag och Katie är tillsammans, jag tänkte så ni visste" sa han

Pattie tog fram champange åt alla och det skålades, till och med Chaz skålade att vi var tillsammans. Jag trodde inte dom skulle ta det så här, men det kanske var så dom gjorde med Justins alla tjejor, vad vet jag?

När limon släppte av oss gick vi in och alla ungdomar skulle gå ut till en club för ungdomar så dom vuxna stannade kvar utom Justins livvakt.

Vi gick över till cluben och där var det fullt ös. Det var en sån grym kväll


fick bli kort del idag.

Kommentera? :)


Kommentarer
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-08-03 @ 15:48:37
Postat av: Moa

Håller helt med Melina det är värkligen as bra =)

2011-08-03 @ 23:16:50
Postat av: Madde

As bra ju! Keep up the good work!

2011-08-04 @ 01:03:24
Postat av: Ebba

asbra! Meer!



//Ebba:)

2011-08-04 @ 01:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0