Chapter 27 - Chaz Somers & Ryan Butler

Vi gick in och åt sedan åkte vi tillbaka till bussarna. Som körde sista biten till hotellet i Italien. Väl på hotellet började jag gruva mig extra mycket på när Chaz och Ryan skulle komma imorgon. Vad Tusan skulle jag säga till Chaz..?



Morgonen efter vaknade jag runt tio. Chaz och Ryan skulle komma runt tolv vilket betydde att jag nu hade två timmar på mig att komma med en bra förklaring. Men till det behövde jag Justins hjälp. Jag drog på mig mina svarta jeans och ett vitt linne innan jag drog iväg mot Justins hotellrum och knackade på tills han öppnade.

"Hej" sa han med ett leende när han öppnade dörren.
"Hej, Chaz och Ryan kommer idag" sa jag och kände hur paniken steg inom mig.
"Jo, jag vet" sa han och lät minst lika nervös
"Vi måste berätta, men hur?" frågade jag
"Jag tror jag har en idé faktiskt" sa han och log hemlighetsfullt.
"Vadå?" frågade jag nyfiket
"Det får du se" sa han med det där hemlighetsfulla leende.

Jag kollade på honom innan jag log och kände hur klumpen i magen långsamt började försvinna. Men en annan känsla dök upp istället, vad tusan hade han nu tänkt ut? Jag ville helst veta. Jag ville vara med på ideen och inte bli tagen med en överraskning...

Klockan började närma sig tid att åka mot flyplatsen så jag gick in i mitt rum igen och bytte om. Jag drog på mig ett par shorts och ett svart linne. Till det drog jag på mig mina svarta solglasögon och gick sedan tillsammans med Justin och Scooter ner till bilen som skulle ta oss till flygplatsen för att hämta upp Chaz och Ryan.

Klumpen i magen växte för varje sekund som gick, vad tusan hade Justin planerat. Jag ville vara en del utav det så att jag kunde slappna av. Det var hela 35 grader ute i solen. Värmen fick mig att vilja spy men som tur var låg hotellet fem minuter ifrån en strand, till fots.

Vi klev in på flygplatsen och där var hälften av allt avspärrat och det stod hundratals skrikande Justin Bieber faans där. Det var galet hur många som kom bara för att få en glimt av honom. Folk skrek hans namn och jag kunde höra mitt eget namn också lite då och då.

När vi stått och väntat i ungefär fem minuter började det komma ut folk med stora väskor. Efter nästan femton minuter kom Ryan och Cahz ut. Justin sken upp som en sol och gick fram och kramde om dem. Själv stod jag kvar med Scooter eftersom att jag inte var så säker på ifall dom var arga på mig fortfarande eller om dom kommit över det.

Ryan kom fram till mig och kramade om mig. Sedan log han brett mot mig innan han gick vidare och hälsade på Scooter. Chaz kom fram till mig fortfarande lite små sur såg det ut som men han lyckades pressa fram ett leende och sedan kramade han om mig. Jag kramde honom tillbaka samtidigt som jag kollade på Justin som stod bakom Chaz och log. Han blinkade med ena ögat och viskade nått i stil med att jag skulle lita på honom.

Vi åkte tillbaka till hotellet så att grabbarna fick lämna sina väskor inne på deras hotellrum. Sedan åkte vi ner och åt lunch i hotell restaurangen.

"Så, nån mer än jag som vill dra till stranden" frågade Justin och kollade på mig och sedan på Chaz, sedan även på Ryan.
"JAAAG!" svarade Ryan och Chaz i kör. Själv nickade jag bara.

Vi gick upp och drog på oss våra badkläder innan vi började dra oss ner mot stranden. Det var inte så mycket folk på stranden som jag trott att det skulle vara. Chaz och Ryan sprang genast ner i vattnet medans jag och Justin gick lite långsamare.

"Justin, vad tusan är din plan?" frågade jag och kollade på honom
"följ bara med i svängarna" sa han och blinkade mot mig innan han slyft upp mig och bar iväg mig snabbt emot vattnet.



"HAHAHAHAH Justin släpp ner mig!" halv skrek jag men han släppte mig inte fören han själv var i vattnet. Vilket betydde att jag var i vattnet. Jag kollade ilsket på honom innan jag började skratta. Men kan inte vara arg på Justin.

Jag kollade runt för att se ifall jag såg Ryan och Chaz, jag såg dom.

"Jag ser dom" sa jag till Justin eftersom att han bett mig kolla efter dem.
"Kollar dom hit?" frågade han
"Nej, vadårå?" frågade jag
"Säg till när dom kollar hit" svarade han med ett leende.

Jag kollade misstänksamt på Justin. Vi skvätte vatten på varandra och betedde oss som små barn som inte fått badat på flera år. Jag hoppades verkligen på att det inte skulle synas att vi var mer än kompisar för folket på stranden, och man vet ju aldrig ifall det fanns nå paparazzis på stranden som snokade omkring.

"Nu kollar dom" sa jag och kollade på Justin.

Justin lutade sig fram lite och kysste mig. Jag blev så tagen att jag inte visste vad jag höll på med. Jag la armarna runt hans hals och flöjde med i svängarna precis som Justin sagt att jag skulle göra. Justin lyfte upp mig medans han fortfarande kysste mig.



Vi stod så och kysstes enda fram tills att jag kände hur Chaz och Ryan stod alldeles bredvid oss. Vi slutade kyssas och utbytte en snabb blick med varandra innan vi vände oss emot Ryan och Chaz. Som båda två ssåg förbannade ut.

"Vi kan förklara" försökte Justin
"Ingen mening med det, för då skulle ni redan ha berättat, eller hur?" svarade Chaz argt
"Vi ville säga det till er personligen och inte över telefon eller nått" inflikade jag. Chaz kollade på mig med en mördarblick, Ryan stod och flinade som en dåre. Han verkade inte tycka att det var en sådan stor grej.
"Kom igen Chaz, det var ju inte så att vi inte visste att det skulle hända" sa Ryan och fortsatte flina
"Håll käften Ryan" röt Chaz och kollade argt på Justin, "Hur fan kunde du?" frågde han sedan Justin.
"Vad menar du?" frågade Justin
"Det du gör... det är som om du skulle göra det med min syster" sa Chaz argt
"Chaz... Ingen av oss behöver be dig om lov innan vi blir tillsammans med någon, du kan inte bestämma över allt" sa jag och nu var jag riktigt förbannad på honom.

Först försökte han säga åt mig vilka jag kan och inte kan umgås med och nu vem jag kan och inte kan dejta eller vara tillsammans med. Han kan bara inte hålla på såhär. Det är inte rättvist.

"Chaz, kolla på mig" röt jag mot honom
"vad?" röt han tillbaka
"Lägg ner, jag orkar inte med att du ska vara sur på mig hela tiden, sluta lägg dig i mitt liv. Även fast att jag umgås med dig och älskar dig som en bror har jag ett eget liv. Och det livet är mitt och jag gör vad fan jag vill med det" skrek jag åt honom.

Han såg ut att bli lite små rädd för tillslut nickade han bara och vände på klacken och gick iväg. Ryan log mot mig och sedan gjorde han tummen upp åt både mig och Justin innan han sprang iväg efter Chaz.

"Det kunde ha gått bättre.." sa Justin och log snett
"Justin, tänk om några paparazzis såg oss, då kommer det vara ute över hela världen imorgon"
"Jag vet, men vet du vad... Jag älskar dig, så det spelar ingen roll ifall världen vet"

Jag kunde knappt tro vad han just sagt. Han hade just sagt att han älskade mig. Jag kollade på honom och log.

"Jag älskar dig med" svarade jag och kysste honom sedan ömt på läpparna innan vi gick upp efter Chaz och Ryan.


Vad Tycks?

Kommentera??? Snälla :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer D:

2011-08-03 @ 09:54:43
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Melina

Sjukt bra :)

2011-08-03 @ 10:15:36
Postat av: Filippa

Gud vad bra!!!

2011-08-03 @ 10:28:38
URL: http://novellbloggjustinbieber.blogg.se/
Postat av: sanna

jätte bra tycker jag :)

2011-08-05 @ 15:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0