Chapter 24 - Still Not Dating!

Han verkade inte bry sig för han loggade bara ut och sedan stände han datorn och kollade på mig. Hans ilska hade nu försvunnit och han log emot mig. Sedan kysste han mig. Efter att ha kysst varandra ett tag så satt vi bara och höll om varandra tills det var dags att gå iväg med gänget och äta.


Justin & Katie

Jag gick över till mitt hotellrum för att byta om till middagen. Jag drog på mig en svart klänning som slutade en bit ovanför knäna och till det mina ballerina skor.

Sedan gick jag ner i lobbyn där Pattie och Justin stod och snackade. Dom väntade troligast på att resten av gänget skulle komma ner.  Justin och Pattie hälsade glatt på mig, jag kramade dom båda och sedan väntade jag med dom tills resten av Justins team kom ner.

Vi åkte iväg till en lyxig restaurang som tydligen var jätte populär här i Madrid. Många stora musiker och skåderspelare kom hit och åt. Vilket var rätt häftigt.

Efter middagen drog jag, Justin och några utav hans dansare ut och kollade omkring i stan. Det kom ett gäng paparazzis och knäppte kort och frågade ut oss. Justin ignorerade dem och hoppades väl på att dom skulle sticka. Han var troligast less på att alla frågade om oss, för tillslut sa han rätt ut "Vi är fortfarande inte tillsammans!"

Jag kollade på honom och log. Han log tillbaka och alla dansare frågade ifall dom kunde gå. Ingen förutom jag, Justin, Pattie och Brooke vet om vårat förhållande, och så ska det förbli.

Vi gick tillbaka till hotellet och gjorde oss iordning för kvällen. Jag hade duschat och fixat mig, skulle precis bädda ner mig i sängen när det knackade på dörren.

När jag öppnade dörren så såg jag Justin stå där med ett leende på läpparna. Han gick in och sedan till min säng. Jag gick efter honom och han såg ut att vilja sova där. Jag skrattade och kröp ner i sängen bredvid honom. Sedan somnade jag i hans famn.


Ett KORT kapitel, som jag jobbat på de senaste tre timmarna. Hemskt ledsen. Kommer nog ner senare :)

Kommantera? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :)

2011-08-01 @ 22:50:15
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Lisa'

Grymt! :)

2011-08-01 @ 23:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0