Chapter 22 - Spain

Vi slog igång en film och mös i sängen, Justin kysste mig så passionerat men sen övergick det till lite smått vilt. Allt blev bara vildare och vildare tills vi nästan gick för långt. Men vi stoppade oss själv och fortsatte att bara mysa. Justin somnade med mig i hans famn så jag knäppte av TVn och sen pussade jag han på munnen och la mig för att sova också. För om mindre en en dag var vi i Spanien.



Katie & Justin

Jag vaknade av att någon kittlade mig försiktigt. Jag kollade upp och såg Justins vit leende rätt framför mig. Jag log mot honom och han kysste mig. Jag besvarade hans kyss och han fortsatte kyssa mig, det blev vildare och vildare. Justin hade lyckats fått av mig min pyjamas tröja, nu låg vi båda bara i underkläder. Vi kysstes och Justins skulle precis till att knäppa upp min BH när vi kände att bussen stannade och vi hörde skrik utanför.

Vi kollade upp på varandra och sedan flög vi båda upp ur sängen och drog på oss kläder. Jag drog på mig ett par jeans, ett vitt linne och en vit väst-kofta. Sedan fixade jag mitt hår och smink. Efter det drog jag på mig mina trogna ballerina skor och sedan vr det dags att gå ut i hotell parkeringshuset där bussarna stannat. Det var stängsel och det stod tusentals skrikande Bieber-fans bakom avstängningen. Justin vinkade åt fansen och jag själv ågade knappt kolla åt dreas håll.

Tänk om nått kommit ut och folk hatade mig? Vad skulle jag göra då? Jag kände hur Justin närmade sig mig och nu gick han tätt bredvid mig in på hotellet.
"Vill du sova hos mig inatt?" frågade han lätt med en viskning.

Jag log och nickade emot honom. Han fick ett leende på läpparna, det där leendet, leendet som bara självaste Justin Bieber kan. Vi fick nycklarna till våra hotellrum och jag gick in på mitt för att lämna mina saker och för att duscha.

JUSTINS PERSPEKTIV

Jag klev in på mitt hotellrum och kollade runt lite. Spanien igen. Det var inte längesedan jag var här sist, tillsammans med Jasmine. Men nu var jag här med Katie. Jag gillar henne verkligen. Just nu är det enda som jag gruvar mig över, det är hur fan ska jag kunne berätta för Chaz? Katie är ju Chaz kusin.

Mitt uppe i mina egna tankar knackar det på dörren. Kanske är det Katie? Hoppas. Jag gick med ett leende och öppnade dörren, men det var inte Katie som stod där. Det var mamma.

"Hej" sa jag fundersamt
"Hej gubben, kan jag få komma in?" frågade hon och gick in.
"Visst, eftersom du redan är inne" sa jag och flinade. Mamma log och satte sig sedan i soffan.

Jag gick efter henne och satte mig bredvid henne i soffan. Hon kollade allvarligt på mig, innan hon började prata. Dags för ännu ett samtal om blommor och bin? Eller kanske var det; lova att vara försiktigt så att ingen kommer på er, talet? Jag kollade på henne.

"Justin..." började hon och tog en paus på någon milisekund sådär, "... jag förstår att du och Katie gillar varandra. Men tänk på vad ni gör, okej?" utan att vänta på svar fortsatte hon "Jag vill att ni tar det lugnt och att nu inte går ut med erat förhållande allt för tidigt okej? För du är ju fullt medveten om alla hot tjejer som syns omkring dig får..?" Jag nickade och sedan fortsatte hon. Då var det dags igen - Blommor och bin samtalet - "Sen är det viktigt att om ni nu vill ha sex, så är det viktigt att använda er utav skydd och att ni är försiktiga. Lovar du mig det Justin?" frågade hon och jag nickade till svar.

Efter att ha pratat med henne ett bra tag om sex och sånt gick hon äntligen. När hon gått kände jag att jag behövde duscha.

KATIES PERSPEKTIV

Efter en varm och härlig dusch drog jag på mig mina kläder och fixade mig med smink och hår. Sedan satte jag mig i soffan och kollade runt på min mobil. Jag loggade in på twitter. Det var många som skrivit en del elaka saker till mig, som att jag ska hålla tassarna borta från Justin och så vidare. Jag blev lite less och bestämde mig för att klara göra något för alla på twitter.

'I'm NOT dating @justinbieber, please just stop! He's still on the market ;)' skrev jag och sedan hoppades jag på att folk skulle tro mig. Jag menar, man kan ju faktiskt kyssa en kompis på kinden? Och eftersom att det var en sån lätt och simpel kyss på kinden kan det lika gärna ha varit vänskapligt.

Efter att ha suttit och kollat omkring lite på twitter, facebook och så knackade det på dörren. Jag gick iväg och öppnade. Där stod Justin. Han log. Jag log tillbaka och släppte in honom.

"Jaså du, vi dejtar inte?" frågade han efter ett tag
"Jo..?" svarade jag frågande
"Inte enligt dig på twitter" sa han och flinade
"Jaha, jaså det. Jag var less på alla elaka kommenterer, så jag skrev att vi inte var tillsammans. Eftersom att egentligen är vi ju inte det för omvärlden att se" sa jag med ett leende.
"Det är sant" svarade han och kysste mig försiktigt på läpparna.

Jag kollade på honom och sedan kröp jag in i hans famn och han höll om mig i soffan. Hans närhet var i stort sett allt som behövdes för mig att må bra.

"Vi tänkte dra på basket ikväll, ifall du vill?" frågade Justin och kollade på mig
"Ja, gärna" svarade jag och log




När vi stod på en väldigt avlägsen plats på basket arenan och kollade på basket så kramade Justin om mig. Han var så söt. Jag kysste honom på kinden och sedan så kramade han om mig igen.

Det var så härligt att bara ha honom nära. Jag längtar tillbaka till hotellet där jag kan krama honom hur mycket jag vill utan att bry mig. Eftersom att ingen ser en ändå inne på hotellrummet.


Kort del...

Nästa del kommer bara vara en artikel så att ni vet. Men Chapter 24 kommer vara som vanligt ett normalt kapitel.

Kommentera? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0