Chapter 53 - The New Apartment

Imorgon skulle jag till skolan förförsta gången på LÄNGE!


1,2,3,4&5 - Justins nya lya!
6 - Justin him self

Jag klev upp nästa morgon och duschade sedan fixade jag mig och drog iväg till skolan. Folk var snälla och jag kände mig välkommen för första gången i skolan. Dagen gick snabbt precis som resten av veckan, samt veckan efter det. Jag hade varit hemme från England i två veckor och Justin skulle komma till LA imorgon! Jag kunde knappt vänta. Hans mamma hade sagt nått om att han skulle få en sen födelsedagspresent. Undra vad?

Lördag och Justin skulle komma imorgon, så hmm, vad ska jag göra idag? Jag kunde inte komma på något annat än Patrick. Så jag ringde honom och fråga om han ville hitta på något. Vilket han verklade vilja. Vi bestämde oss för att träffas om två timmar på stranden.

Jag gjorde mig iordnoing för att gå ut, duschade, klädde på mig och lite sånt. Sedan tog jag på mig mina skor och drog. När jag kom ut kände jag hur värmen slog emot mig. Det var äckligt varmt. Men det gjorde inget. Jag satte mig i bilen och åkte iväg mot stranden. Jag parkerade bilen och klev sedan ut och kollade mig omkring ifall jag såg Patrick. Vilket jag gjorde. Han stod med ryggen emot mig lutad mot en liten stenmur.

"Hej" sa jag och han vände sig om och log emot mig
"Hej" svarade han

Vi gick tillsammans ner i den varma sanden och satte oss på våra handdukar. Värmen slog emot mig med det var härligt att bara ligga och sola. Vi låg på stranden hela dagen och efter det åkte vi skilda vägar hem. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sedan drog jag på mig mjukiskläder och gick ut till köket där mamma satt. (Helt ärligt kvinnan gör inget annat än att sitta i köket...) Hon kollade upp på mig när jag kom in i rummet.

"Vad gör du?" frågade jag
"Kollar i tidningen" svarade hon med ett leende.

Jag satte mig mittemot henne och kollade studerande på henne, hon är verkligen vacker. Jag älskar verkligen min mamma. Jag tog mig nått att äta och sedan gick jag till sängs, jag kunde verkligen inte vänta tills imorgon då jag skulle få träffa Justin igen. Herregud som jag saknat honom. Kort efter att jag lagt mig i sängen somnade jag av utmattningen efter en hel dag i solen.

Morgonen efter vaknade jag av att min telefon plingade till. Det var ett sms från Justin.

"Hey bebe, jag är i LA nu! Jag kommer till dig sen!"

Jag log för mig själv och sedan klev jag upp och klädde på mig. Det fick bli väldigt enkelt. Efter det så gick jag ut i köket och tog mig lite frukost och sedan satte jag mig i soffan och kollade på TV. Rätt som det var plingade det på dörren och ett leende spred sig över hela mitt ansikte eftersom att jag visst att det var Justin.

Jag öppnade dörren och där stod han, lika perfekt som vanligt och med det dära underbara leendet. Jag kastade mig i hans armar och kramde honom länge. Efter att jag kramat honom kysste han mig mjukt på läpparna och sedan bad han mig att följa med honom. Jag drog på mig skorna och vi gick tillsammans ut till en svart bil som stod utanför. Kenny satt i den och log.

"Hej" sa han när jag satte mig i bilen
"Hej" sa jag och besvarade hans leende med ett leende.

Jag och Justin satt bak i bilen och Justin hade armen om mig och jag satt lutad mot hans axel och kände den underbara doften som han alltid lukade. Hans doft är den bästa.
Kenny svängde in bland en massa lyxig lägenhets hus i mitten av LA. Alltså det dyraste kvarteret. Vi klev ut ur bilen och Justin tog min hand och vi började gå emot ett utav husen. Vi gick in och tog hissen upp. Sedan så gick vi in i en längenhet.

"WOW" var det första jag fick fram
"Visst är den fin?"
"Ja,..."
"Du får komma hela tiden, och räkna inte med att jag kommer låta dig gå hem"
"Wow, Justin. Den är verkligen jätte fin.


SEG DEL...

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-28 @ 15:29:12
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: elena

så bra fortsätt nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2011-04-28 @ 17:58:32
Postat av: Stina

jätte bra meeeeeer nuu

2011-04-28 @ 21:26:36
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: feffe

jättebra!!

2011-04-29 @ 20:35:20
URL: http://starstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0