Chapter 50 - Time To Go Home

När alla var klara med att bli faxade och fixa andra så kom Justin fram till mig och sedan presenterade han mig för alla som var med i hans crew. Det var väldigt roligt och alla var så snälla emot mig. Sedan körde dom igenom alla vanliga rutiner som dom gjorde innan varje konsert och sedan sprang Justin ut på scenen och konserten var i full gång.


Rascal Flatts - Bless The Broken Road

Sista dagen i England, vilket betyder sista dagen med Justin på ett bra tag. Hela veckan har varit fantastisk. Vi har gjort så mycket kul. Kan knappt fatta att det gått en hel vecka sedan jag kom till England och imorgon åkter jag hem. Men jag får ju i alla fall träffa mamma och Caleb igen. Jag har saknat dom så otrligt mycket.

Jag och Justin satt nu ute på en strand och kollade ut på vattnet, sedan gick vi mot piren och kollade på solnnedgången. Samtidigt som vi kollade på den sjöng Justin på Bless The Broken Road av Rascal Flatts.


(Lyssna medans ni läser, om ni vill förstås)

Medans Justin sjöng tog jag tag i hans hand och höll den hårt i min hand. Han kollade på mig och avslutade sedan låten med att kyssa mig. Solen hade gått ner men vi satt ändå kvar i lugnet och bara kollade rätt ut över vattnet. Ingen av oss ville förstöra stämningen och ingen av oss ville gå. Vi båda bara satt där och ville inte gå någonstans.

"Jag vill inte åka imorgon" sa jag tillslut
"Jag vill inte att du åker" svarade han och kollade på mig.

Jag klämde lite på hans hand med min hand. Sedan gick vi hand i hand tillbaka mot stranden ifrån piren. På stranden började vi vandra mot hotellet. Det kom några paparazzis som förljde efter oss och några fans stoppade oss. Men annars var det ganska lugnt ute. Vi gick in på hotellet och sedan in i hissen och åkte med den upp till rummet. Vi gick in i rummet och sedan satte vi oss i soffan.

Vi satt i soffan ett tag innan det knackade på dörren. Justin gick iväg och öppnade. Sedan kom han tillbaka med Kenny och Scooter efter sig. Jag log och hejade på dom. Dom ville att vi skulle följa med dom till nått ställe. Osäker på vad det var dom sa att vi skulle gå på men det var tydligen viktig. Solen hade ju gått ner så det kan knappast vara något som ska göras i dagsljus.

"Så, vad tror du vi ska göra?" frågade Justin med ett leende
"Hur ska jag kunna veta?" svarade jag och flinade
"Jag vet" sa han och lipade mot mig
"Vad ska vi göra då?" frågade jag
"Äta" sa han och flinade.

Jag började små fnissa och kollade på Justin. Vi klev in i bilen och åkte iväg mot restaurangen som vi skulle äta på. Hela crewet var där och alla var på toppen humör. Vi satte oss vid bordet och beställde våran mat. Vi åt under skratt och prat. Jag kände mig verkligen som en i gänget nu, till skillnad från vad jag gjorde när jag först kom. Alla hade verkligen tagit in mig i gänget och jag älskade att vara en del utav deras crew. HAHAHAHAH, vilken tönt jag är.

När vi sedan skulle åka tillbaka till hotellet gick jag tillsammans med Pattie. Jag tycker verkligen om Pattie, hon är helt underbar. Hon är dessutom väldigt lätt att prata med. Vi gick och pratade samt skrattade medans Justin gick framför oss med alla hans dansare, det roliga med den synen var att dom allihopa dansade sig fram likadant. Paparazzisarna tyckte nog också att det var roligt, för dom filmade och knäppte kort och skrek att dom skulle fortsätta.

Väl på hotellet igen gick jag och Justin upp till vårat rum och där fortsatte Justin att sjunga. Han sjöng på samma låt igen. Han sa sedan att han verkligen menade det som texten sa. Jag kunde inte låta bli att gå fram och kyssa honom. Efter det gick vi och la oss. Vi somnade båda två riktigt snabbt, vi var helt slut efter dagens shopping och allt annat vi nu gjort.

Morgonen efter vaknade vi runt sju och fixade oss sedan gick vi och åt frukost. Sedan förtsatte av att fixa oss, tills att det var dags att åka till flygplatsen. När Justin och jag sagt hejdå länge till varandra så gick jag in i tullkontrollen och sedan vidare till gaten. Jag satte mig på flyget och sedan bar det av hemåt.

När jag klev av flyget i LA så gick jag igenom allt igen, hämtade mina väskor och sedan gick jag ut och såg mamma och Caleb stå och vänta på mig. Jag sprang fram till dom och kastade mig i deras famnar. Gud så jag saknat dom.


DEL 50!

Kommentera???? :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-22 @ 19:13:41
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Stina

Meeeer meee

2011-04-22 @ 23:40:52
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Josefine

Rayban solglasögon till salu. Svarta Wayfarer. HELT NYA med alla tags kvar. Nypris ca 1499:- jag säljer mina för 550 (frakt inkluderad i priset) FÖRST TILL KVARN... Kolla här: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-svarta-rayban-wayfarer-rb2140.html



Det är exakt samma modell som kenza nyligen köpte faktiskt :)

2011-04-23 @ 00:01:58
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/
Postat av: elena

FORTSÄTT

2011-04-23 @ 00:34:49
Postat av: feffe

jättebra!

2011-04-23 @ 17:10:47
URL: http://starstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0