Chapter 45 - Good Bye For Now

Jag var så inne i mina tankar att jag inte märkte att Justins skrik kom närmare och närmare. Jag reagerade inte fören han tog jag i min arm. Jag vände mig om oh han inte göra något fören han hade ett fast grepp om mig och kysste mig passionera. Det fula med det hela var att det helt plötsligt började ösregna...


Blid 1,2&3 - Hannah & Ellena - Hannah - Hannah
Blid 4,5&6 - Justin Stage - Justin Stage - Justin Stage
Bild 7,8&9 - Justin & Fans - Justin & Fans - Justin & Fans

Jag försökte slingra mig ur hans grepp. Men han höll mig i ett stadigt grepp. Jag drog mitt ansikte bortåt. Tillslut lyckades jag ta mig lös. Jag kollade ilsket på honom. Han bara stod där och kollade mig rätt in i ögonen. Båda var alldeles genom våta. Jag ville smälla till honom hårt på käften men förmådde mig inte att göra det, jag orkar inte.

"Vilken del av 'det är slut' fattade du inte?!" Skrek jag
"Allt, varför?"
"Du litar inte på mig Justin, det finns inget kvar att göra. Det är SLUT! SÅ JÄVLA ÖVER!"
"Hannah..."
"Nej Justin"
"Snälla"

Jag svarade inte utan kollade bara på honom.

"Hannah, jag åker imorgon. Till UK... Jag vill inte att det ska vara slut mellan oss..."
"Men om du ändå åker så gör det ju inget"
"Snälla, ge mig en chans till?"
"Fine, EN chans"
"Tack!!! Jag älskar dig"

Jag svarade inte utan gick bara. Jag orkade inte kolla honom i ögonen. Han är alldesles för svår att vara sur på. Men jag måste åtminstonde lyckas vara sur på honom ett tag. Men jag älskar honom... ÅHHHHHH! Han är så jobbig!!!!!

När jag kom hem smög jag mig in till mitt rum och bytte om till min pyjamas och satte upp mitt blöta hår innan jag kröp ner i sängen. Jag somnade riktigt fort.

Jag vaknade inte fören runt halv ett när jag fick ett sms av Justin som lyste upp hela rummet och lät över hela rummet också. Jag slog upp ögonen och suckade djupt. Jag slår vad om att de är måndag idag. Helvete, jag har inte varit i skolan på typ två veckor... FAAAN!

Jag kollade smset, "Hey babe, ska till att kliva på flyget till England nu. Ringer dig när jag kommer fram! Älskar dig" Jag läste smset tre gånger innan jag förmådde mig att trycka ner det. Jag ville inte svara på det. Jag orkar inte. JAg klev upp och duschade och sedan ringde jag Patrick och fråga ifall han kunde komma över med lite skolgrejer åt mig. Det kunde han gladerligen. Mamma ringde medans jag väntade på att Patrick skulle komma och sa att jag skulle vara barnvakt åt Ellena.

Patrick kom och lämnade mina skolböcker och när han gick gick jag också för att hämta Ellena. Jag hämtade upp Ellena och vi åkte hem. Hemma gjorde vi oss en varisn stor milkshake och satte oss och kollade på That's so Raven på Disney Channel. Jag har alltid gillat de programmet.

Ellena somnade i soffan och då passade jag på att gå och städa mitt rum vilket mamma bett mig göra i typ en vecka. Jag städade och när jag precis var klar kom Ellena in i mitt rum.

JUSTINS PERSPEKTIV

Det kändes verkligen som om vi aldrig skulle landa. Men tillslut landade planet och vi klev av. Jag gick väldigt nära mamma. Jag gillade att ha henne med mig. Inne på flygplatsen välkommnades jag av flera hundra brittiska fans. Jag stannade och skrev autografer och tog bilder med så många jag hann. Sedan hoppade vi in i bilen mot hotellet.

Inne i mitt hotellrum på hotellet passade jag på att ringa till Hannah. Hon svarade inte. Jag tröck upp en klocka och räknade ut att hon var 8 timmar efter tiden som jag hade vilket betydde att klockan var nio på kvällen i Los Angeles eftersom att klockan närmande sig fem på morgonen här. Hon borde vara vaken?

Jag testade att ringa några gånger till men hon svarade inte så jag skrev på Twitter istället @HannahK I miss you! Så att hon skulle veta. Efter det så bytte jag om och kröp ner i sängen.

Jag vaknade morgonen efter av skrikande fans. Jag fick genast ett leende på läpparna och klev upp för att duscha. Efter att jag fixat mig var det dags att dra iväg på soundsheck. Men först skulle man såklart bli jagad av en massa fans. Det var ganska roligt men ändå lite läskigt. Efter soundsheck så åkte vi till hotellet och fixade lite, åt och så innan konserten.

Konserten gick jätte bra, alla fansen var otroliga. Jag och crewet åkte tillbaka till hotellet och åt lite innan det var dags att sova igen.

HANNAHS PERSPEKTIV

Justin har försökt att ringa mig en miljon gånger men jag vill att hans ka veta att jag fortafarnade är sur på honom även om jag inte är det egentligen.


DEL 45!

Kommentera?! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-17 @ 19:21:48
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: elena

fortsätt nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2011-04-17 @ 20:29:36
Postat av: J

Awesome! :D <3

2011-04-17 @ 21:55:13
Postat av: feffe

jättebra!!!!:D;D ps tack för inlägget om min blogg:P

2011-04-17 @ 22:50:37
URL: http://starstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0