Chapter 38 - Time To Go Public

"Vad vacker du är" sa han sedan.


1. Justins Outfit  2. Hannahs Outfit

"Tack" svarade jag och kände hur jag rodnade.

Vi sa inte så jätte mycket i limosinen. Jag var alldeles för nervös för att kunna prata. Det kändes som om jag skulle spy vilken sekund som helst. Vilket jag hoppades på att jag skulle få slippa... Justin kollade på mig med en orolig och ängslig blick. Han var nog också nervös. Det kunde jag se på hela honom.

Han var klädd i helsvart förutom en liten röd 'näsduk' som stack upp ur bröstfickan. Den matchade perfekt till min klänning. Han satt och skakade ena benet. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. Men så som man gör med benet när man är lite nervös. Hans ögon var uppspärrade och han stirrade in i limosinväggen. Han var lika nervös som jag över allt detta.

"Snart kommer hela världen veta att jag älskar dig" sa han men släppte inte blicken från bilväggen.
"Ja... Tänka sig..." svarade jag och kände hur klumpen i magen blev större.

JUSTINS PERSPEKTIV

Herregud... Inte trodde jag att jag skulle vara så otroligt nerövs för att berätta för mina fans och resten av världen att Hannah var den tjejen som jag älskade och att det var hon och jag. Jag hoppas verkligen mina fans accepterar vårat förhållande och slutar kasta mat på henne...

För det är inte rätt. Inte alls rätt. Jag kände på mig att det nu bara var ungefär fem minuter kvar tills vi skull stanna och alla på röda mattan skulle se oss. Och sedan skulle vi gå 'in' och där fanns det också otroligt mycket kameror. Hannah och jag skulle troligast vara på första sidan imorgon... Såklart...

Tänk om Hannah skulle få reda på vad jag gjorde förra söndagen, hon skulle bli jätte sur/arg/ledsen... Jag står inte ut med att inte berätta för henne men jag kan inte berätta för henne eller... Jag kan ju inte berätta eftersom... eftersom att... Bilen stannade och det var dags att kliva ur bilen.

En dörröppnare tog tag i handtaget och öppnade bilddörren. Jag tog Hannahs hand och jag klev ur bilen först med Hannah tätt inpå. Såfort vi klev ur bilen börjad det blixtra omkring oss. Vi höll handen och nu var det ute. Imorgon skulle hela världen veta om att vi dejtar!

Nervousiteten släppte och jag var nu bara glad över att vara här med Hannah. Att ha Hannah berdvid mig. Vi gick in och kom till den stora röda plattan där det stod en hel drös med fotografer som skulle knäppa kort.


Några bilder på Hannah och Justin

Dom knäppte hela tiden och Hannah började också bli lite mindre nervös. Hon verkade faktiskt lika nervös som jag nu, alltså inte nervös alls. Hannah log emot mig hela tiden och vi skrattade som två små ungar. Men jag kunde inte hjälpa mig själv när jag var med henne. Hon fick mig alltid på så bra humör. Hennes skratt fick mig att sväva på rosa fluffiga moln.

"Du är så vacker" sa jag medans vi stod där
"Tack, du med" sa hon och ett leende spred sig över hela hennes ansikte.

Vi fortsatte att så där och bara kolla in i kamerorna och på varandra. Jag ville inte släppa Hannah med blicken men jag gjorde det ändå för kamerorna...

HANNAHS PERSPEKTIV

Nu var jag verkligen inte bervös längre. Justin fick mig att må så bra. Allt kändes perfekt, precis som det skulle vara nu. Jag ville inte förändra något alls. Jag var verkligen glad över att få synas lycklig med Justin och han med mig. Han gör mig verkligen lycklig.

"Justin?"
"Ja?" svarde han och kollade mig djupt in i ögonen
"Jag ångrar absolut ingenting" sa jag och log
"Jag älskar dig" sa han och log tillbka
"Jag älskar dig med" sa jag och tog hans hand.

Vi började röra oss lite på mattan för att komma in till själva 'festen' folk var verkligen vackra, alla hade så underbart fina kläder och var fixade helt underbart. Jag kunde knappt fatta att jag verkligen stod här brand alla. Folk som jag aldrig ens kunnat drömma om att få träffa.


Några fler bilder

Justin tog min hand och vi började gå snabbare mot ett 'photobooth' där vi ställde oss för att ta bilder. Vi gick in och satt oss när några andra kom ut. Jag log emot Justin och kameran började ta bilder. Bilder som jag skulle ha med mig jämt. Eller åtminstonde ha dom hemma på väggen eller nått.

Jag kunde inte låta bli att skratta lite när Justin blåste in i mitt öra. Det kittlades jätte mycke. Apparaten slutade ta bilder men vi satt kvar ett tag till. Justin kollade mig djupt in i ögonen och kysste mig mjukt och varmt. Jag besvarade hans kyss och jag kunde inte låta bli att lägga mina armar om honom och sedan krama honom.

Vi gick skata ut från fotolådan och väntade på att vi skulle få våra kort. När vi fick dom kunde jag inte låta bli att le. Bilderna var såna bilder som jag verkligen alltid skulle ha som minne. No matter what. Dom kommer vara ett minne för både mig och Justin. Vilket jag tycker är bra.



Bilderna

Justin tog bilderna ur min hand och la dom i sin byxficka.

"Men..!" sa jag
"Du kan glo på dom imorgon. Det finns roligare saker att göra här" sa han och log mot mig samtidigt som han tog min hand.

JUSTINS PERSPEKTIV

Hannah fastnade verkligen för bilderna. Jag var tvungen att komma på något fort annars skulle hon stå och kolla på dom hela kvällen. Jag tog tag i dom och drog lite så att hon skulle tappa greppet.

"Men..!" sa hon och kollad på mig och sedan på sin hand.
"Du kan glo på dom imorgon. Det finns roligare saker att göra här" sa jag och tog hennes hand.

Vi började gå för att ta oss runt till resten av alla människor som befann sig på detta party. Vi gick och kameror följde efter oss vart vi än gick. Vart vi än stod vilka vi än pratade med så var det någon finurlig typ som lyckades ta en bild. Visserligen kom alla och frågade om dom fick ta en bild först och det var väldigt trevligt att dom inte bara kom och tog bilder utan att få.

Jag kollade på Hannah och jag höll ett hårt grepp om hennes hand. Jag ville inte släpppa henne. Undra vad mina fans säger när dom imorgon vaknar och dom får reda på att jag och Hannah är ett par. Undra om dom blir sura? Eller kanske glad för min skull? Jag hoppas verkligen på det sista alternativet.



Hannah gjorde verkligen sig bekant med de flesta. Och alla verkade gilla henne. Men det är klart det är omöjligt att inte gilla henne. Mina fans kommer älska henne såfort dom får lara känna henne lite bättre. Hon är verkligen en underbar och trevlig person. Om mina fans inte kan acceptera henne vet jag verkligen inte vad jag ska ta mig till?

Vi gick fram till några som ville prata med oss. När vi kom fram så grattade alla oss eftersom att vi var ett sånt gulligt par. Dom sa det flera gånger åt oss under hela kvällen. Både jag och Hannah små fnissade varje gång vi hörde någon säga det.

Jag gick för att prata med en utav mina favorit skådespelare. Jag kollade bak och såg att Hannah stod och pratade med Taylor Swift.

HANNAHS PERSPKETIV

När Justin gått iväg för att prata med någon såg jag Taylor Swift och kunde verkligen inte hålla mig. Jag var tvungen att gå fram och säga hej eller något. Jag gick fram till henne och kollade lite på henne innan jag förmådde mig att säga något.

"Hej" sa jag och log
"Hej" svarade hon glatt "du är Justins flickvän va?" fortsatte hon sedan
"Ja, de är jag" sa jag och log
"trevligt att få träffa dig!" sa hon och log

Jag log tillbaka och bad om att få ta en bild med henne. Hon gick givetvis med på det och var riktgt snäll. Jag fick till och med hennes nummer. Hon ville att vi skulle hitta på något någon gång. Wow... Jag kunde knappt fatta det... Taylor Swift ville hitta på nått med mig!


Hannah och Taylor

Jag letade mig tillbaka till Justin för att se vad han gjorde. Han hade precis pratat klart med någon snubbe som jag tyvärr inte visste vem det var. Klockan hade redan hunnit bli 01.23 och jag var trött. Trött som bara den. Justin såg också en aning trött ut.

"Vill du åka till hotellet?" frågade han
"Ja.. men bara om du vill åka såklert"
"Okej, då åker vi tycker jag" sa han och log

Han tog tag i min hand och vi började gå emot utgången. Vi små pratade lite med varandra medans vi gick. Jag hade verkligen haft roligt ikväll. Nu återstod det bara att se hur alla Belibers skulle reagera. Troligast inge bra. Men dom skulle nog vänja sig efter ett tag. Hoppas jag i alla fall.



När vi kom ut till den gigantiska folkmassan som stod utanför stängslet och skrek. Vi väntade på att limosinen skulle komma. Det var så mycket folk att det var svårt för den att komma fram.

Någon minut innan limosinen kom kysste Justin mig rätt på munnen. Folket omkring började skrika och det började blixtra ännu mer. Jag kunde inte hjälpa mig själv. Jag stod nu och log som ett fån inför alla människor.


Ledsen för dålig uppdatering.

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-08 @ 06:16:01
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: elena

mer nu snälla

2011-04-08 @ 14:48:34
Postat av: feffe(aka någon, orkade inte va anonym)

jättebra!!

2011-04-08 @ 23:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0