Chapter 33 - Keith My Friend

Hela dagen gick jag runt och bara deppade. Keith var dock riktigt snäll emot mig hela dagen.


Hannah

När dagen var slut och jag gick till min bil, stolt, kom Keith fram till mig.

"Wow, din bil?" frågade han
"yep" svarade jag

Han stod och kollade på den ett tag innan han sa något. Men då kunde jag inte höra för han stod bara och mumlade. Jag började små fnissa för han såg så rolig ut när han gick runt min bil och mumlade för sig själv.

"Får man åka med på en sväng?" frågade han sedan
"Visst" svarade jag och låste upp bilen.

Vi satte oss och Keith spanade in bilen inifrån också. Jag började små fnissa litegrand igen. Jag visste inte varför men helt enkelt kändes det bra att han var här. Jag och Keith  brukade ju snacka förut ju.

"Så, när fick du denna skönhet?" frågade han
"Imorse" sa jag stolt
"Inte illa" sa han häpet.

Jag körde runt stan och sedan klev vi ur bilen för att köpa glass. Vi gick till en frozen yogurt bar och köpte glass. Som vanligt tog jag smakerna, oreo och jordnötssmör (låter nasty jag vet). Sedan gick vi ut. Vi skrattade medans vi gick ut genomm dörren. Rätt som det var kom det ett gäng tjejer fram och ena tjejen tog handen under min glass bägare och tröck den uppåt så att jag fick glassen över hela min tröja. TACK! Jag kollade förvånat på henne, lika så gjorde Keith.

"Om du ska vara elak mot Justin, gör det med stil" sa ena tjejen
"Precis, även om ni inte är tillsammans har du tagit all hans uppmärksamhet, vi får ingen längre!" sa en annan
"Dessutom hänger du med Miley Cyrus, vadå bara vill ha status?" fortsatte en annan.

Jag orkade inte bry mig om att svara så jag fortsatte att gå istället. Först någon äcklig mat grejs igår och idag glass. Vilken klass Justin Biebers fans har...

"Vad var det där om Hannah?" frågade Keith när han kommit ikapp mig
"Inget" svarade jag och satte mig i bilen.

Jag sa inte ett ord på hela vägen tillbaka till skolparkeringen där Keith hade sin bil. Han klev ut ur bilen och sa att han fanns ifall jag ville prata med honom. Jag log emot honom och körde iväg såfort han stängt bildörren.

Jag visste inte vad jag skulle göra. Det är andra gången på två dagar som jag kommer hem med någon form av ätbart grejs på tröjan... Okej tredje gången på två månader om man räknar med den gången då Justin råkade gå in i mig och jag fick hela min glass över mig. Efter det så bjöd han mig på sin konsert...

Åh Justin... Varför var jag tvungen att gå... Visst jag vill inte göra det offentligt om vårat förhållande men jag vill inte förlora Justin heller, han betyder alldeles för mycket för mig!

Jag bytte om och sedan satte jag mig för att kolla på en film. När filmen var slut märkte jag att jag fått ett sms av Justin. Jag ville inte öppna det men jag måste... Jag vill verkligen veta vad han skrivit...

Hannah, förlåt det var inte meningen att det skulle bli så fel... Hoppas du kan förlåta mig för mitt beteende? Jag vill bara att alla ska veta hur mycket du egentligen betyder för mig! För du betyder verkligen allt för mig! xoxo /Justin

Justin... Vi måste prata skrev jag bara som svar...


TACK FÖR ALLA UNDERBARA FÖRSLAG!!!! <3

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: elena

fortsätt nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2011-04-04 @ 23:55:47
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-05 @ 07:40:52
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0