Chapter 32 - Wanna Fight?

"Justin, jag vill inte heller hålla det hemligt, men jag är inte redo att berätta än heller..." svarade jag
"Jag förstår det" sa han och kysste mig på näsan.


1. Hannah 2. Justin

"Förstår du verkligen?" frågade jag honom när han inte sagt ett ord på en timme bara mm:at och aa:at när jag pratat med honom

"Ja." svarade han kort

Jag orkade inte arugmentera för stunden men de tycktes tydligen Justin.

"Helt ärligt Hannah, varför vill du inte brätta när du inte vill hålla det hemligt heller?"
"För att jag är rädd. För vad som kommer hända, vad dina fans kommer säga? Jag vet ingenting, jag känner inte till den världen som du lever i... Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag inte vet ifall jag klarar pressen"

Justin satt tyst och sa inte ett ord. Jag förstod nu att han var sur. Jag reste mig ifrån soffan och gick ut genom dörren. När dörren smällts igen hörde jag att den öppnades och att Justin skrek efter mig;

"STICK DÅ!"

Jag lyssnade inte utan fortsatte bara gå. Jag ville inte bråka med honom men han gjorde det så svårt för mig. Jag ville att han skulle förstå men jag tror inte att han ville förstå...

När jag kom ut ifrån hotellet var det någon som kastade något slemmigt på mig. Jag kunde inte lista ut vad det var men ätbart var det i alla fall. Jag kollade mig omkring och ser några tjejer stå och skratta. Jag kollade på dom och då skrek dom;

"LÄMNA JUSTIN IFRED! DU FÖRTJÄNAR HONOM INTE!"

Jag kollade bara på dom och sedan fortsatte jag gå. Jag brydde mig inte om att dom stod och hånskrattade efter mig. Jag ville bara hem och gråta, och kanske ta en ducsh också...

Jag gick sakta på vägen jag hade ont i benen och mitt huvud dunkade. Men när jag tillslut kom hem gick jag driekt in på mitt badrum och tog en dusch. I duschen började tårarna rinna hejdlöst. Jag satte mig ner och grät medans jag lät vattnet rinna över mig.

Tårarna tog verkligen aldrig slut. Jag vill inte vara ovän med Justin. Varför drog jag bara?

Efter en lång dusch kröp jag ner i sängen. Jag somnade snabbt och ville helst bara spola tillbaka tiden.

Morgonen efter vaknade jag av att mamma kom in i mitt rum och väckte mig.

"Gumman, kolla här!" sa hon och höll upp ett par bilnycklar
"WOW har den kommit?" frågade jag överlycklig
"Japp, den står utanför, ska du köra till skolan idag?"
"Om jag ska" sa jag och log

Jag hoppade snabbt upp ur sägen och drog på mig ganska lätta kläder. Sedan Fixade jag mig klart och gick ner för att bekanta mig med bilen. Där stod den, den var svart och riktigt cool. Jag satte mig i den och åkte iväg till skolan, sedan parkerade jag på elevparkeringen och kollade på den lite innan jag gick in i skolan.


Hannahs Outfit

Jag gick in i skolan och gick till mitt skåp. Jag öppnade det och kollade vad jag hade för lektion. Franska. Jag hörde hur nån kom upp bakom mig precis som DD brukade göra. Jag trode faktiskt först att det var DD men när jag vände mig om stod Keith där.

"Keith?" frågade jag
"Yep, hur är det Hannah?"
"Bra, själv?"
"Bra tack, och du... förlåt för allt"
"det är lugnt" svarade jag och log.

Jag gick in på franska lektionen och satte mig på min vanliga plats. Sedan öppnade jag franska böckerna och jobbade faktiskt riktigt effektivt hela lektionen. Men så snart jag kom ut på rast kom jag på att jag och Justin var ovänner... Fan också.... Jag blev deppig igen. Men det fanns inget jag kunde göra något åt det.

Hela dagen gick jag runt och bara deppade. Keith var dock riktigt snäll emot mig hela dagen.


Kan någon ge mig något förslag om nått som kan hända?

Kommentera?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon borde säga till justin att hon fick mat kastat på sig för det bevisar ju bara hur fansen kan vara och att det skulle bara bli jobbigt att offentlighets göra deras förhållande:)!!

2011-04-04 @ 20:54:47
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-04 @ 21:09:38
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: elena

fortsätt. hon kanske kan bli med barn eller något

2011-04-04 @ 21:36:35
Postat av: någon

jättebra! kanske att justin märker vad fansen gör och typ gör en överaskning och där sjunger han ngn låt och de blir sams igen

2011-04-04 @ 21:40:51
Postat av: någon

jättebra! kanske att justin märker vad fansen gör och typ gör en överaskning och där sjunger han ngn låt och de blir sams igen

2011-04-04 @ 21:41:24
Postat av: Stina

meeeer :)

2011-04-05 @ 17:14:56
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0