Chapter 25 - Wake Up And Of To Hell

När jag sagt det gick jag ut ifrån tjejtoan och gick stolt igenom korridoren!



Jag gick tillbaka till mitt skåp och tog mina böcker. Engelska. Christy och hennes vänner kom sent till lektionen. Alla tre såg en aning chockade ut. Fortfarande. Jag kunde faktiskt inte låta bli att le.

Lektionen började och Mrs Jordan babblade på som vanlig om massa annat än vad vi egentligen skulle prata om. Hon babblade mest på om hennes man, Adam. Han var verkligen en stor del av hennes liv.

Leta efter en kille i svart hoodie utanför entren till din skola om 10 minuter ;) Stod det i ett sms. Det var såklart från Justin. Jag kollade på klockan, jag hade fått smset för tre minuter sedan.

Det började pirra i min mage. Jag gillar honom verkligen. Varje gång jag tänker på honom pirrar det i magen och jag blir smått galen. Han är så underbar, snäll och bara Justin.

Jag satt och kollade på klockan tills det gått tio minuter. Då vände jag mig mot fönstret och såg en kille i svart hoodie, Justin. Jag reste mig upp och började gå mot dörren.

"Miss Cooper vart ska du?" frågade Mrs Jordan
"Toa" svarade jag och gick sedan ut ur klassrummet.

CHRISTYS PERSPEKTIV

När Hannah lämnade klassrummet efter att ha suttit och kollat ut genom fönstret och innan det kollat oavbrutet på klockan visste jag att nått inte riktigt var rätt. Jag kollade ut genom fönstret och såg en kille med en svart tröja med luva. Jag kunde inte se vem det var.

Efter bara någon enstaka minut Hannah kom ut till killen. Dom kysstes. Hannah kysste en kille? SHIIIIIIIIIIIIIT! Hon och Justin var verkligen tillsammans! Justin Bieber stod 20 meter ifrån mig! Okej det är en tjock vägg mellan oss också. Men HERREGUD! Hannah stod med Justin utanför.... SHHHIIIIT

"JUSTIN BIEBER!" Skrek jag ut i klassrummet.
"Nej, Christy det är fel svar" svarade Mrs Jordan
"Nej, han är här! JUSTIN BIEBER STÅR DÄR!" sa jag och pekade mot fönstret.

Mrs Jordan kollade dit och det stod ingen där...

HANNAHS PERSPEKTIV

Jag kom ut till Justin och kysste honom. Sedan gick vi och satte oss på en bänk en bit bort.

"Vad gör du här, toker!" sa jag och log
"Jag saknade dig, såklart!"

Jag började skratta och sedan kysstes vi igen. Men efter ett ta var jag tvungen att gå tillbaka till lektionen igen. Så vi reste oss ifrån bänken och kysstes hejdå och sa att vi kunde kanske träffas senare idag. Sedan gick jag in.

När jag kom in i klassrummet stirrade alla på mig.

"Vad?" frågade jag
"Såg du möjligen Justin Bieber snokandes i korridorerna?" frågade Gared
"Ehm, nej? Jag måste ha missat det?"
"Christy tror att hon såg honom" sa Gared sedan och små skrattade
"Okej" sa jag och kollade på Christy när jag gick tillbaka till min plats.

Christy såg ut att skämmas. Hon sa flera gånger att hon verkligen hade sett honom. Men ingen trodde henne såklart. Men jag visste att hon inte var galen.

Efter lektionen gick jag ut ur klassrummet och sedan till mitt skåp där jag smällde huvudet i skåpdörren, jag var så trött att jag trodde att jag skulle svimma!

Men jag tog mig igenom hela skoldagen utan problem. Christy hackade lite på mig men det gjorde inget. Efter skolan gick jag direkt hem, där mamma var. Hon satt i köket och löste ett korsord. Hon sa att jag, hon och Caleb skulle ut och äta ikväll. Vilket jag tyckte lät riktigt bra.

Jag gick in i mitt rum och tog en dusch och sedan så klädde jag på mig, det fick bli en klänning och utsläppt hår. Sedan gick jag och mamma till bilen och åkte till Caleb för att hämta upp honom.

Caleb satte sig i bilen och vi åkte till en restaurang som jag gillade riktigt mycke. Jag åt alltid sushi där. Awesome! Vi åt och skrattade och sedan åkte vi hem och såg på film.

Jag och Justin smsade lite och när jag skulle till att sova sa vi godnatt.


Chapter 25, tråkigt, jag vet, jag vet...

Kommentera?

Börjar på Chapter 26 nu!

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer emr D:

2011-04-01 @ 22:50:18
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0