You and I - Chapter 6


från Justin: Tjena, undrar om du vill följa med till stranden i morgon med mig och mina kompisar?


Jag svarade att jag var på, så jag pakade min väska och gick och la mig.




JUSTINS PERSPEKTIV

Jag vaknade och kollade på klockan, halv tio. Ryan, Chaz och Christofer skulle komma om en timme. Undra fall Catlin skulle dyka upp också? Dom har ju åkt enda frånn Kanada för att träffa mig. Det skulle bli kul att träffa dom igen. Jag måste ringa och se ifall Mary är vaken.

*Ringer Mary*

"Hallå?" svarade hon med sin underbara röst
"Hej, de är Justin, jag skulle bara kolla om du var vaken, dom kommer om en timme. Fast dom kommer nog vilja äta också, dom kommer ju enda från Kanada. Men om du är här om en timme så blir de super" sa jag och andades ut
"Hahaha, tat lugnt Justin" Skrattade hon "Jag är hos dig om en halvtimme"
"Okej, ses då" jag log över hela ansiktet nu

Jag gick och duschade, torkade håret och trog på mig bad byxorna och ett par chinos och en T-shirt. Jag tog min gitarr och fortsatte skriva på låten som jag skrev i hemlighet till Mary. Det knackade på dörren, jag hörde hur mamma öppnade och efter ett tag knackede de på min sovrums dörr, det vaar Mary... och... Sarah.

MARYS PERSPEKTIV

"Hej" log jag
"Hej" svarade Justin och såg en aning chockad ut.
Jag antog att de var för att Sarah var där... Men hon hade ju tjatat vad skulle jag göra, dessutom ville inte mamma och pappa lämna henne ensam hemma, hon var 14 men kunde inte vara själv i mer än en timme. Jag såg hur Justin tvingade fram ett leende mot Sarah när hon satte sig i hans knä. Han ville nog inte säga åt henne igen. Jag röck in.
"Sarah, Justin kanske inte gillar när du klänger?"
"Meh, han säger ju inget" röt hon
"Han kanske inte vågar, eftersom att du tjalla förra gången han sa åt dig" hån log jag
Jag kollade på Jutin han log och knuffade undan Sarah lite. Han reste sig upp och öppnade dörren till sitt rum och gick ut ur rummet. Det hade tydligen knackat på dörren.

Nere i hallen stod tre killar och en tjej. Killarna presenterade sig som Chaz, Ryan och Christofer. Tjejen därimot såg en ning blyg ut men hon log mot oss. Justin sa att hon hette Catlin och att hon var en av hans bästavänner, men även hans EX flickvän. Hon såg väldigt snäll ut.

SARAHS PERSPEKTIV

CATLIN?????? Vem fan tror hon att hon är??? hon har fan ingen rätt att komma hit och krama Justin...


KOMMER MER IMORGON!!!!!!! MER I SARAHS PERSPEKTIV, ska sova nu och orkar inte skriva mer...

 





Kommentarer
Postat av: Emma

Förlåt om men jag måste påpeka detta, han heter Christian hehe inte Christofer ;)

2011-09-03 @ 04:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0