You and I - Chapter 17

När vi bara chillat och myst hela dagen, ett bra hejdå, så gick jag hem och skrev ett snabbt tweet till mina underbara fans "love ya all, 2morrow I'm goin' 2 europe for 2 mounths awesome" sedan loggade jag ut och släckte, flyget gick tidigt imorgon...







MARYS PERSPEKTIV


Justin hade varit borta i två veckor... Två veckor... Men vi snackade varje dag. Eller nästan i alla fall. Jag kollade hans twitter dagligen och idag hade han skrivit nått väldigt gulligt "Miss the awesome girl back home in ATL" Jag log bara utan att tänka på vad jag egentligen gjort emot honom de två veckor han varit borta... Inget kommer funka ifall Justin får reda på att jag faktiskt håller på med en kille som inte är han... Vi sa att vi var tillsammans innan han åkte, jag har en kille som åker till europa i två månader och efter två veckor har jag redan hunnit vara "otrogen" vad är de för fel på mig? Jag fick ett sms, de var från Justin...

"Heey baby, I miss u so much... Can't wait 2 c u in 1 and a half mounth!" jag läste de tre gånger innan jag kom på vad jag kunde svara...
"Miss u 2. Hope u have fun!"

Jag kastade telefonen på sängen och gick ut ur mitt rum. Mamma satt i köket och läste tidingen. Hon kollade upp och log emot mig när jag kom in i köket.
"Du verkar nere Mary, har de hänt nått?"
"Ne, eller asså... Jag saknar Justin..." fick jag fram
"Men gumman då... Vet du vad som brukar pigga upp när man är lite deppig?" frågade hon
"Glass?" svarade jag frågande
"Nej, eller jo det med, men de var inte de jag tänkte på, jag tycker du och jag tar och gör dagen till en shopping dag" log hon

Jag gick upp och drog på mig ett par svarta jeansshorts och ett svart linne och sedan en röd flamell skjorta som jag hade uppknäppt. Sedan drog jag på mig mina röda converse och tog min svarta skinväska och min telefon, fast innan jag gick ner drog jag några drag med mascaran och seda drog jag ner där mamma väntade på mig.
"Jag och Mary åker iväg" skrek mamma och vi gick till bilen.

När vi kom till shopping centret började vi dra oss mot alla affärer, mamma var jätte snäll jag fick jätte mycke nytt av henne, två par nya converse ett par ljusrosa och ett par ljusgröna, sedan fick jag tre par byxor och massa nya linnen och andra sorts tröjor. Vi hade en galen dag och vi skrattade och bara hade trevligt. Vi åt och jag hjälpte mamma hitta lite snygga kläder. När vi kom hem var klockan strax efter nio på kvällen. Jag var glad över att jag sluppit tänka på Justin under dagen och hur han skulle reagera om han fick reda på att jag inte direkt är trogen som flickvän... Jag loggade in på twitter och skrev "Had a awesome time with mom today!" och sedan skrev jag i ett annat tweet "I'm sorry..." sedan skickade jag ett sms till Johnny där jag bara skrev

"Sry, can't c u anymore, just realized I've got  a boyfriend"
Jag fick svar snabbt:
"Alright, but hon, that haven't stoped you before"
Jag vart små sur men svarade ändå
"u r right, but this tiime it did..."

Jag fick inget svar efter de så jag gick och lade mig och somnade snabbt.



JUSTINS PERSPEKTIV


Jag vaknade på morgonen med en fruktansvärd huvudvärk. Men upp var jag tvungen att kliva. Jag gaggade in i badrummet och tog mig en varm ducsh, huvudvärken brukade försvinna då men inte den här gången jag gick och tog en alvedon. Sedan torkade jag håret och gjorde min berömda hair flipp. Två veckor hade gått och jag skulle snart hem till ATL igen... De skulle bli nice att träffa Mary igen. Men om hon fick reda på vad jag och Jasmine hade gjort under de två veckor som varit skulle hon bli krossad. Jasmine och jag hade liksom... Ja, kysst varandra o så... Jag hade varit otrogen emot Mary... Tänk om hon fick reda på de? Tänk om de fanns nån idiotisk paparazzi som tagit en bild? Vad skulle hända då?

Det knackade på dörren, jag gick och öppnade de var, Jasmine, hon såg bra ut. Hon hade en rosa sommar klänning på sig och ett par svarta sandaler på sig. Jag kramade om henne och våra läppar möttes. Känslan jag fick var ingen vidare, de var en känsla av skuld och dålig samvete som spred sig i min kropp.. Men ändå kysste jag tillbaka och drog in henne i hotellrummet och smällde igen dörren efter. När vi slutade kyssas så satte hon sig i soffan och bara satt ett tag, själv gick jag och twittrade, jag såg att Mary skrivit "I'm sorry..." undra vad som hänt? Jag skrev ett tweet "Miss u girl" och sedan "UK u r amazing can't wait for 2nights show!" Jag gick ut till Jasmine ingen och kollade på henne från topp till tå innan jag satte mig brevid henne i soffan, efter ett tag kom Scooter in i hotellrummet och sa att de var dags att åka på soundsheck. Jag och Jasmine reste oss upp och gick ut till limosinen som väntade på oss, de fanns jätte många skrikande fans runt om oss och vi var tvungen att små springa in i bilen för att inte nån skulle få för sig att hoppa på oss.

Soundsheck gick bra. De var tre timmar fram till att kvällens show skulle köra igång.

Konersten började och jag öppnade allt med Love Me hela alltet gick jätte bra. När jag och Jasmine körde Overboard var jag nära att kyssa henne men kom på mig själv i sista sekunden.

Efter showen drog jag hem och sov. Jag var utmattad och hade dåligt samvete...


Om de existerar nån som läser denna blogg där ute så snälla kommentera vad ni tycker! Vi vill hemskt gärna veta!!!!!!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: sofiastrand

JAG GÖR :DDDDD ! <33 as bra juu :) <3

2010-12-29 @ 01:52:24
URL: http://sofiastraaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0