You and I - Chapter 14

Vi satt och spela i säkert fyra timmar innan min mage börja låta som bara den, jag var vrål hungrig, Usher som verkade ha hört min mage log och sa att han skulle beställa pizza.

"Vad gillar du det här då?" frågade jag Mary som bara log hela tiden
"JAG ÄLSKAR DE!" nästan skrek hon
Jag började skratta och kunde inte sluta.





MARYS PERSPEKTIV


Pizzorna var jätte goda, lite smått störande att äta när Justin inte släppte mig med blicken medans jag åt. Jag kunde knappt äta, men pizza bitarna gick ner ändå. Justin kollade på mig med ett leende. Usher satt och snacka hela tiden. Herregud, kändisar är weird.
"Så... jag ska dra till affären" sa Usher efter att han berättat klart om sin första tune. Justin bara nickade och sa att vi kunde hålla koll på huset. Jag nickade instämmande. Sedan hade Usher stuckigt. Jag och Justin var helt ensamma i Ushers hus. Justin bara log och sa inget.

"Så, eh... Vad ska vi göra?" fick jag tillslut fram
"Vi kan hoppa i poolen?" svarade han
"Okej" log jag lättad över att jag faktiskt tagit på mig bikinin på morgonen.

Justin skrek sisten i och sedan hörde jag ett plask. Han var redan i... Han gav mig inte ens en chans... De skulle han få ångra. Jag gick ut på gården och Justin var i vattnet och plaskade runt som en liten unge, killar... Jag gick till kanten av poolen och kände på vattnet med foten. Sedan hoppade jag i. Vattnet var faktiskt riktigt skönt avv vara i. Inte för varmt och inte för kallt. Jag nådde inte botten i den delen av poolen där jag var, men de gjorde inget. Justin kom simmande mot mig, nu skulle han få igen för att han inte ens gett mig en chans att hoppa i vattnet först. Han kom emot mig och då insåg jag att jag inte skulle ha en chans att sänka honom...



JUSTINS PERSPEKTIV


Mary hade på sig en vit/guldig bikini, den var riktigt snygg, speciellt på henne. Hon såg en aning lömsk ut, hon tänkte helt klart göra något för emot mig. Men hon såg lite skeptiskt ut samtidigt, som att hon faktiskt fattade att hon inte skulle ha en chans att göra nått. Jag log mot henne medans jag simmade mot henne, hon började dra sig mot kanten. Jag simmade efter henne. När hon stod vid kanten och bara kollade på mig med de där vackra ögonen, kunde jag inte hålla mig längre. Jag drog mig närmare henne och våra läppar möttes. Jag tog tag i hennes höft och drog henne ännu närmare mig. Jag kände hur hon drog handen genom mitt hår och att hon kysste mig tillbaka och att hon ville kyssa mig lika mycke som jag ville kyssa henne. När vi avslutade kyssen bet jag mig i läppen och hon kollade mig djupt in i ögonen och sedan bara försvann hon upp ur poolen och gick mot sina kläder. Jag förstod inte vad som hänt.
"Vad hände?" frågade jag 
Hon kollade bara på mig och sedan suckade hon... hennes suck sa Sarah. Självklart Sarah... Marys syster som hade en crush på mig. Jag hoppade upp på kanten och gick mot Mary. Jag stannade en halvmareter ifrån henne.
"Vad har Sarah med de här att göra?" fick jag fram tillslut
"Sarah skulle bli alldeles krossad" svarade hon
"Men jag gillar dig inte Sarah, och du gillar mig?"
"Du anar inte hur mycke jag gillar dig, men de funkar inte om de kommer såra Sarah"
"Måste Sarah alltid få som hon vill?"
"Nej.. men.."
"Dåså de funkar" sa jag bestämt och gick ännu närmare. Mary gick mot mig hon också.
Nu stod vi tätt intill varandra och våra läppar möttes för andra gången idag. Samma härliga känsla strömmade igenom min kropp och jag vill aldrig släppa taget om henne.



Kommer kanske mer senare idag, vi har haft fullt upp men förhoppningsvis kommer allt gå tillbaka till normalt igen nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0