You and I - Chapter 11

Jag skrek till och högg tag i Justin arm men han slingrade sig ur. sen la Justin sin arm runt Mary!!!!!!! Vafan han gillar ju inte henne!!! Jag märkte att det var på väg att hända nått mellan dom men jag lutade mig på Justin och han knuffade bort mig sen sa jag till att jag skulle säga en sak till henne i enrum.
"låt bli min Justin!!!!!!!!!!!!" skreck jag åt henne surt
"hahaah" var det enda hon sa.
Sen frågade jag henne om vi skulle sova över och det tyckte hon var en bra ide så frågade om vi kunna stanna över natten och det var självklart att vi fick, så vi gick hem och hämtade lite saker sen gick vi tillbaka. Och nu skulle jag förföra Justin tänkte jag.....








JUSTINS PERSPEKTIV


Mary, Sarah, Ryan, Christian, Chaz och Catlin skulle sova hos mig, jag velle inte ha sarah här med annars så stannade inte Mary så jag hade inget val. Jag bad mamma om hjälp att ta fram madrasser och lakan till mina vänner. Vi skulle sova i vardaagsrummet på golvet så alla kunna ligga bredvid varandra, vi la ner madrasserna och bäddade dom så dom var kvar. Sen var alla sugen på slash så jag, catlin och christian gick ut och köpte sju stycken för mamma var också sugen på en slash. Under tiden stannade dom andra och kollade på tv.


SARAHS PERSPEKTIV



Justin hade gått iväg för att köpa slash till oss, just då kom jag på iden om att förföra honom till mig. Han hade lämnat sin mobil i soffan så jag tog den och min väska och traskade upp för trappan in i Justins rum. Jag bytte om till min "pyjamas" som var en mer korsett liknande pyjamas, släppte ut håret och la på lite nytt smink. nu var det bara Justin som saknade, jag tänkte att han skulle leta efter sin mobil och komma upp i sitt rum och hitta mig och hans mobil och då är det bara jag och han. det hade gått tjugo minuter ungefär sen dom hade gått så jag la mig i hans säng på magen och viftade med bena i lyfen, jag hoppades på att han skulle komma snart.


JUSTINS PERSPEKTIV


Vi hade varit bort ett tag nu, klockan började närma sig elva. När vi kom in så varf inte Sarah där, men Mary sa at hon hade gått upp ett tag men skulle komma tillbaka senare hon hade tydligen huvudvärk och vilade för sig själv hade hon sagt till dom andra. Vi satt oss ner och sen hittade jag inte min mobil, jag letade i soffan sen köket men hittade den inte. Tillslut gick jag upp till mitt rum, dörren var stängd vilket den inte var jag var där senast. Men jag tänkte att Sarah låg där och vilade så jag öppnade dörren tyst och såg Sarah ligga där.
"WOW" sa jag lite tyst.
Hon bara kollade på mig med ett leende, hon var faktiskt rätt vacker där. Hon klev upp och kom imot mig, hon gick runt mig och pillade i håret. DEe var som om hon hade föprfört mig totalt, jag visste att jag inte vella vara kvar i rummet men jag kunde inte lämna henne, varför fattade inte jag för jag gillade inte henne men hon var så vacker. Jag kände hur min kropp vella springa ut ur mitt rum men ögonen vella var kvar i rummet. hon slällde sig framför mig och kysste min hals, det här kändes helt fel tillslut flyttade jag mig. Men hon fortsatte, hon knuffade mig mot sängen sen satt hon sig i sängen och högg tag i min arm och drog ner mig i sängen. Efter ett tag försökte hon kyssa mig. Hon kysste mig sen brast jag.
"sluta! det här är inte rätt, du är vacker med det är inte rätt" sa jag hastigt.
Jag såg hur hon skämmdes.
"jag menade inte så" sa jag lite skamsen.
"byt om och kom mer igen" sa jag till henne, hon nickade.
Jag pustade ut utanför dörren, när jag kom ner hade Mary bytt om till shorts och ett pösigt linne. Hon var så fin hon hade håret i en knut på huvvet, hon passade i det.
"hittade du mobilen" frågade Ryan
"Ja, men den kan ligga kvar" sa jag snabbt.
Sarah kom ner i hennes vanliga kläder, jag gavhenne hennes slash och vi satt oss på våra madrasser. Sen kom mamma in och förstörde allt med fotoalbum när jag var liten. Gud så pimsamt.
"haha, vadsöt du var" sa Catlin.
Alla hållde med. Sen kom det ett kort på mig och Mary när dom hade flyttad hit precis, hon hade alltid varit fin tänkte jag för mig själv.


MARYS PERSPEKTIV


Justin skämmdes att vi kollade på foton när han var liten. Men han var ju söt, det tyckte alla. Vi hade en film kvar att se på. Jag och Christian tände lite ljus och popade popcorn, vi tog med sex glas och dricka. Vi såg på Sex drive, en komedi film. Vi bara skrattade hela filmen, men det var ju för att det var roligt sällskap där. När filmer var klar så var klockan runt ett, vi gjorde oss iordning för att sova. Men vi gick inte och sov utan vi låg och pratade ett bra tag. Klockan närmade sig två och Sarah och Chaz hade somnat. Catlin var också på väg att somna, men vi låg och pratade på sen sov alla utom jag och Christian. Vi låg och pratade om allt, han frågade lite om Justin sen frågade jag lite saker om hans liv och så. sen somnade vi alla. Pattie kom och väckte oss runt tolv, vi klev upp och åt lite snabbt sen gjorde vi oss iordning  och plockade undan sakerna vi sovit på. Jag och Sarah skulle hem så vi tog våra saker och gav alla en hejdå kram. Vi bodde alldeles intill så vi hade inte lång att gå. När vi kom hem sp varf inte mamma ch pappa hemma. Det fanns en lapp i köket som det stod : Vi är och handlar till ikväll. Kram mamma och pappa. Vi visste inget om ikväll, jag gick upp och tog en varm dusch. Sen gick jag in till mittf rum och drog på mig ett svart linne och ett par ljusa jeans, Jag och Sarah satt oss och kollade på tv, vi kollade på ett nytt avsnitt av Gossip girl. Sen kom mamma och pappa hem, vi frågade vad vi skulle göra ikväll och vi skulle över till Justin och Pattie på middag, mamma och Pattie skulle laga mat och dom skulle kolla på hockey på tvn. Sarah vart jätte glad och jag brydde mig inte så mycket men det var ju roligt att vi skulle dit. Min mobil pep, från bieber : vi ska bast och bada ikväll hemma hos mig så ta med er det ni behöver för det, om ni ska vara med.
Jag svarade att vi är med, jag sa åt Sarah att packa om hon skulle vara med. Sen gick jag och packade själv, jag tog min snyggaste bikin en svart och vit. Sen var jag klar, vi skulle dit till fem och äta sen basta klockan var nu halv fem, så jag gjorde mig iorning och sen väntade jag på pappa och Sarah. Mamma var redan där och hållde på med maten. Dom hade gjort jätte god mat nått med kykling och nudlar ungefär.
"är ni redo?!" skrek Chaz
"jaa, nu kör vi!" skrek Ryan
Jag, Sarah och Catlin gick och bytte om uppe, sen gick vi ner till boysen. Dom var redan klar, vi gick ut till bastun och började basta. Sen skulle alla springa och slänga sig i poolen, alla killar och catlin sprang och hoppade ner i poolen. Jag stannade även Sarah stannade, trodde jag men sen var hon i poolen.
"Mary komigen, kom i!" skrek alla men dom fick inte i mig. Efter att tag kom Justin, Christian och Ryan mot mig dom tog tag i mig och bärde mig mot poolen.
"sluta! jag går i själv!" skrek jag.
Men dom räknade till tre och slängde i mig i poolen. Efter ett tag gick vi upp och fortsatte basta, vi hejade och stojade. När vi var klar hoppade alla i pollen och sen upp igen.när vi hade bytt om åkte jag och Catlin i poolen med kläderna på. Jag hade mina tajta Jeans så det var jätte svårt att få av dom, tillslut fick jag gå i poolen igen och ta av mig dom i vattnet och då gick det mycket lättare. Catlin hade ombyte med sig men jag hade inga kläder med mig mer så jag fick låna en stor t-shirt av Justin. Jag såg jätte rolig ut i den men det var skön. vi satt oss mer våra föräldrar, sen kom dom med iden om att spela charader. Så vi gjorde lag och spelade charader med våra föräldrar. Klockan slog tolv och min familj skulle hem, när vi kom hem så ringde det på mon mobil jag kollade på skärmen : jesse ringer.
"Mary" svarade jag
"hej det är.. Jesse" sa han
"jag måste berätta... en sak.. för dig" sa han kort


Det kommer troligen ett till kapetel i dag men kanske inte av mig, men vi får se annars kanske det kommer ett från mig ochh ett från den andra som skriver. Kanske inte  hinner mer idag men vi märker. Hoppas det var bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0